Starbucks wprowadza Frappuccino na bazie różowej czekolady

Od tego tygodnia fani sieci w Polsce w ofercie kawiarni znajdą nowy napój Ruby Flamingo Frappuccino. To pierwszy tego typu napój marki, dla którego bazą stała się różowa czekolada. Oferta jest limitowana.

Czekolada wytwarzana z różowych ziaren kakaowca z charakterystyczną owocową nutą podbiła już serca smakoszy. Teraz można jej skosztować także w nowym, unikalnym napoju Starbucks, Ruby Flamingo Frappuccino. Głównymi składnikami napoju, poza wspomnianą już różową czekoladą, są także syrop malinowy oraz różowa bita śmietana. Oferta dostępna jest w kawiarniach Starbucks w całej Polsce od 16 czerwca (od 15 czerwca dla użytkowników aplikacji Starbucks Rewards).

Ruby Flamingo Frappuccino robi niemałą furorę, ponieważ nie tylko cudownie wygląda, ale ma też pyszny, owocowy smak, który idealnie orzeźwia w upalne lato – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Napój dostępny jest wyłącznie w ofercie limitowanej, do wyczerpania zapasów. 

Promocja Happy Hours w Starbucks

Z myślą o tych, którzy nie chcą odmawiać sobie latem kawy, Starbucks przygotował wyjątkową promocję, w ramach której goście, którzy odwiedzą kawiarnię między 16.00 a 18.00 (od 15.00 dla użytkowników aplikacji) będą mogli zakupić wybrane napoje Frappuccino w cenie obniżonej o 30 proc. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.