Strauss Cafe: Jakość kawy coraz ważniejsza dla gości

Udostępnij artykuł
Z perspektywy producenta kawy na pytanie, jaka jest kondycja przemysłu hotelarskiego w Polsce, możemy śmiało odpowiedzieć, że bardzo dobra, ale… To „ale” odnosi się do nowych trendów, które są sygnałem istotnych zmian zachodzących na rynku – powiedział w komentarzu do publikacji „Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2018” Paweł Kaczor, manager AFH Strauss Cafe Poland.

Z jednej strony sektor hotelarski rozwija się bardzo dobrze. Polscy i zagraniczni turyści coraz częściej podróżują, a wakacyjny wyjazd dla większości społeczeństwa jest oczywistością, a nie rzadkim luksusem. Choć jednocześnie branży hotelarskiej wyrósł znaczący konkurent w postaci wynajmu krótkoterminowego, np. przez Airbnb, czy Booking. Tradycyjne hotele walcząc o gościa muszą akcentować swoją przewagę nad tymi innymi formami noclegów, stąd o wiele większy nacisk przykładają do serwisu, w tym zwłaszcza posiłków i jakości serwowanych dań.

Jednym z najprzyjemniejszych i najistotniejszych elementów każdego posiłku jest niewątpliwie kawa. Goście coraz większą uwagę przykładają do jakości tego napoju i trudno od nich oczekiwać, aby rozpoczynali dzień od słabej jakości kawy. Jeszcze niedawno powszechne proste automaty z kawą rozpuszczalną lub warniki z zaparzoną kawą mieloną odchodzą bezpowrotnie do lamusa, a świadomi goście coraz częściej proszą o cappuccino czy latte zrobione ze świeżo zmielonej kawy z pięknie spienionym naturalnym mlekiem. Świadczą o tym wpisy gości oceniających pobyt na portalach społecznościowych, gdzie bardzo częstym tematem jest jakość kuchni i kawy serwowanej do posiłków. Bez wątpienia hotelarze, którym zależy na podwyższeniu jakości swojej oferty i odróżnieniu się od konkurencji, powinni być świadomi stale rosnącej mody na picie kawy i wykorzystać ją, serwując swym gościom kawę najwyższej jakości.

Jedną z kluczowych sieci hoteli w Polsce, która temat kawy traktuje bardzo poważnie, jest sieć Qubus Hotels, z którą firma Strauss Cafe współpracuje od wielu lat. W ostatnim czasie zarząd stanął przed istotnym dylematem, jakie nowe automaty kawowe zakupić do wszystkich swoich hoteli, aby sprostać coraz większym wymaganiom swoich gości. Testowano najnowsze modele ekspresów czołowych producentów. Z nieskrywaną satysfakcją możemy pochwalić się, że ten trudny i bardzo wymagający test wygrały w opinii Qubusa maszyny S30 i S20 firmy La Cimbali, których firma Strauss Cafe jest dystrybutorem. Trzeba przyznać, że ten włoski producent odrobił lekcję. Gdy jeszcze dwa-trzy lata wcześniej synonimem postępu i najwyższej jakości były automaty firm niemieckich czy szwajcarskich, tak modelami S30 i S20 La Cimbali udowodniło, że przewyższają już jakością i niezawodnością swoich konkurentów. Jak przystało na włoskiego producenta, model S30 wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko pięknym designem, ale także nowoczesnymi rozwiązanymi technicznymi takimi jak: 10” dotykowy panel, zupełnie nowe młynki z silnikami indukcyjnymi, nową jakością spienionego mleka z opcją spieniania na zimno – SnowMilk oraz dwukierunkową telemetrią wraz z darmowym dostępem do raportów na serwerze producenta. Wszystko zostało stworzone po to, aby zapewnić powtarzalność i najwyższą jakość kawy w każdej filiżance dla nawet najbardziej wymagających gości.

Komentarz został przygotowany na potrzeby:
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 19.09.2018
Aktualizacja: 19.09.2018