Streetcom promuje nową kanapkę KFC

Udostępnij artykuł

W kampanii Wrapstar, nowej kanapki w restauracjach KFC, weźmie udział tysiąc aktywnych towarzysko osób w wieku 20-35 lat, które zadeklarowały, że chcą zostać ambasadorami tej sieci. Otrzymali oni przesyłki z kuponami upoważniającymi do bezpłatnego otrzymania tego zestawu dla siebie i swoich znajomych oraz materiały informacyjne o tym produkcie – komunikujące wszystkie najistotniejsze cechy produktu. Uzupełnieniem akcji są działania w internecie poprzez stronę Streetcom, specjalne forum i maile, zapewniające stały kontakt z jej uczestnikami.
Nowa kanapka Wrapstar dostępna jest w ofercie restauracji KFC od 2 marca br. Wprowadzeniu oferty towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa oraz konkursy dla konsumentów. Wrapstar promowana ejst jako kanapka nie tylko smaczna, ale także praktyczna (dokładne zawinięcie wszystkich składników w tortillę i dodatkowo zapieczenie jej, sprawia, że jest poręczna). Równocześnie z rozpoczęciem kampanii uruchomiony został specjalny serwis www.wrapstar.kfc.pl, w którym poza informacjami o nowej ofercie, znalazły się także oryginalne konkursy.
Obecnie w Polsce działa około 110 lokali sieci KFC. Marka zadebiutowała w naszym kraju w 1993 roku, otwierając restaurację w Warszawie. W Europie Środkowo-Wschodniej KFC rozwijana jest przez firmę AmRest Holdings SE. Łącznie spółka prowadzi ponad 220 restauracji tej marki w sześciu państwach, m.in. w Czechach, Rosji, czy na Węgrzech.
Sreetcom to pierwsza w Europie i jedyna w Polsce agencja wyspecjalizowana w marketingu rekomendacji konsumenckich. Działania obejmują badania marketingowe, przygotowanie komunikacji, realizację kampanii i pomiar jej efektów. Portal streetcom.pl skupia ekspertów – osoby, które chcą wypróbowywać nowości i informować swoich znajomych o produktach i usługach. Eksperci Streetcom są w swoich środowiskach cenionym źródłem wiarygodnych opinii o markach. Stale rosnąca społeczność streetcom.pl umożliwia firmom z różnych branż bezpośrednie dotarcie do swoich potencjalnych konsumentów w skali całego kraju.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.04.2010
Aktualizacja: 07.04.2010