Nowe lokalizacje, w których Grupa Sun & Snow będzie wspierała właścicieli apartamentów i turystów to Świeradów Zdrój oraz Białka Tatrzańska. Nowe biura zostaną uruchomione już w styczniu 2020 r.
Grupa Sun & Snow po inauguracji działalności biura lokalnego w Dziwnowie latem br. posiada już 25 biur lokalnych i obsługuje kompleksowo blisko 2 tys. apartamentów w Polsce. Firma oferuje właścicielom kompleksową obsługę i jako jedyna firma w Polsce może zaoferować dostęp do tak szerokiego systemu rezerwacyjnego i sprzedażowego.
Uruchomienie biura lokalnego w Białce Tatrzańskiej ma bezpośredni związek z bliskim terminem oddania do użytku pierwszego etapu inwestycji realizowanej przez Sun & Snow w tej miejscowości. Już na przełomie roku Białka Resort ma przywitać pierwszych gości. Co ciekawe w lokalizacji, której atrakcją będzie: restauracja (otwarta na lato 2020), sala klubowa, sala konferencyjno-bankietowa, mini spa z sauną i pokojem masażu, dwie sale zabaw dla dzieci i młodzieży dostępnych w sprzedaży w pierwszym etapie jest jeszcze tylko kilkanaście apartamentów. Projekt docelowo zakłada powstanie 13 budynków nawiązujących swoim charakterem do stylu podhalańskiego i składać się będzie z willi oraz dwóch budynków aparthotowych. W kolejnych etapach planowane jest powstanie budynku z krytym basenem.
Żadna firma zarządzająca apartamentami ani właściciele nieruchomości wakacyjnych nie mogą sobie pozwolić na rezygnację z pośredników, takich jak na przykład Booking.com, ale trzeba pamiętać, że każdy z nich pobiera prowizję i to często niemałą – mówi Bartłomiej Majdak, dyrektor ds. kluczowych klientów z Działu Obsługi Właścicieli w Grupie Sun & Snow. Właściciele zwykle doceniają nasze know-how w zakresie proponowanych kanałów sprzedaży. Priorytetem dla nas jest maksymalizacja zysku dla klienta, bo od tego uzależnione jest nasze wynagrodzenie, dlatego na podstawie poprzednich sezonów jesteśmy w stanie przewidzieć, w jakich cenach będą się wynajmowały apartamenty w danej lokalizacji i precyzyjnie zaplanować za pośrednictwem jakich kanałów będziemy oferować dany apartament. Cały czas budujemy i rozwijamy kolejne kanały, takie jak m.in. współpraca z dużymi firmami, które mogą, jako system benefitów zaproponować pracownikom dofinansowanie wypoczynku lub atrakcyjne rabaty na pobyt w naszych apartamentach – dodaje Majdak.
ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Oprócz współpracy z właścicielami w zakresie kompleksowej obsługi apartamentów, dzięki dużej sieci biur lokalnych, Grupa Sun & Snow może zadbać skutecznie również o potrzeby turystów na miejscu. Sprzątamy i przygotowujemy lokal na przyjazd gości, ale również podpowiadamy, gdzie w danej miejscowości warto pójść, co zobaczyć, gdzie możemy zaoferować dodatkowe rabaty dla klientów Sun & Snow. Mamy też własny, całodobowy numer alarmowy, dzięki czemu w sytuacjach wyjątkowych możemy udzielić pomocy – mówi Bartłomiej Majdak.
Po wyjeździe gości rola rezydentów z biur lokalnych Sun & Snow się nie kończy. Dbają oni o lokal, wyłączają zbędne urządzenia, gdy to możliwe ograniczają działania ogrzewania czy wentylacji. Obsługę właścicieli oprócz biur lokalnych wspiera również dział w Warszawie, który powiększa się właśnie do 9 osób. Na bieżąco jest również udoskonalany własny serwis rezerwacyjny, do którego klienci mają dostęp przez cały czas trwania umowy.
„Stawiamy na pełną transparentność, dzięki czemu przez 10 lat zwiększyliśmy liczbę obsługiwanych apartamentów z 70 do blisko 2 tysięcy. Co ważne staramy się, by nasze prognozy obłożenia i wpływów przygotowywać na bardzo konserwatywnych założeniach, by właściciele apartamentów dokładnie wiedzieli, czego się spodziewać w toku współpracy. Dla właścicieli istotne jest również nasze know-how, dzięki czemu mogą oni zwiększyć atrakcyjność swoich apartamentów. W tym biznesie nawet ustawienie zwykłej trampoliny lub leżaków w ogródku, może decydować, że goście będą chętniej rezerwowali nasz apartament, a nie sąsiadujący” – podsumowuje Bartłomiej Majdak.
Grupa Sun & Snow w zakresie współpracy z właścicielami apartamentów uwzględnia tzw. „pobyty właścicielskie”, ale również wprowadziła wiele innowacji, takich jak „Klub Właścicieli”, gdzie można poza sezonem korzystać bezpłatnie z apartamentów w innych lokalizacjach niż własna, wprowadzając swój apartament do oferty klubu. W ramach tego rozwiązania dostępnych jest już ponad 600 apartamentów.
Dbając o jakość i standard obsługi Grupa Sun & Snow nie poprzestaje na wewnętrznych kontrolach w biurach lokalnych, ale w sezonie kilkanaście rezerwacji w apartamentach dokonywanych jest przez tzw. tajemniczego klienta.
Te wszystkie działania sprawiają, że Grupa spodziewa się w kolejnych okresach dalszego wzrostu liczby obsługiwanych apartamentów, a co za tym idzie zwiększenia zatrudnienia i otwarcia kolejnych biur obsługi w całej Polsce.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.