Rysowanie komiksu na żywo, pokaz spektakularnych akrobacji godnych superbohaterów oraz drinki inspirowane Iron Manem i Kapitanem Ameryką. Te i inne atrakcje czekały na przyjęciu zorganizowanym dla wieloletnich klientów sieci Louvre Hotels Group.

Warszawski hotel Golden Tulip Warsaw Centre 24 października przemienił się w świat rodem z komiksu. Sieć Louvre Hotels Group zorganizowała event pod nazwą „Classic Superheroes Night” chcąc w ten sposób podziękować wieloletnim klientom sieci za zaufanie. Motywem przewodnim tematycznego eventu byli superbohaterowie, których atrybuty były do wykorzystania podczas zabawy. Każdy mógł wcielić się w rolę swojej ulubionej postaci komiksowej i zaprezentować swoją interpretację supermocy przed obiektywem fotografa w gronie znajomych. Green screen spowodował, że niektóre ujęcia wyglądały naprawdę surrealistycznie!
Każdy detal był tego wieczoru dobrze przemyślany. Przekąski przyozdobiono elementami charakterystycznymi dla komiksów Marvela, a salę unikalnymi grafikami ze scenami z kultowych produkcji, które przykuwały uwagę nie tylko zagorzałych fanów. Prawdziwi miłośnicy mogli spróbować swoich sił w konkursie wiedzy o najpopularniejszych bohaterach z atrakcyjnymi nagrodami, a kulminacyjnym punktem wieczoru był spektakularny występ akrobatów z grupy Everest Production. Zadziwiające figury gimnastyczne, szalone akrobacje w kole i niesamowita siła, która zdawała się zaprzeczać prawom fizyki, a to wszystko w strojach Spidermana, Batmana, Catwoman i Flasha. Niektórzy próbowali powtórzyć wyczyny, ale bezskutecznie. O oprawę późniejszej części wieczoru zadbał DJ, a barmani stale przygotowywali kolorowe drinki inspirowane postaciami Hulka, Kapitana Ameryki i Ironmana.
Goście podczas całego wieczoru mogli podziwiać niezwykłą galerię plansz komiksowych przygotowanych przez PolishComicArt.pl oraz pracę artysty – grafika, specjalizującego się w komiksach, który specjalnie dla Louvre Hotels Group i gości eventu narysował kilka komiksów.
Za pomocą takich wydarzeń jak „Classic Superheroes Night” chcemy pokazać naszym najwierniejszym klientom, że naprawdę cenimy ich zaufanie – powiedziała po evencie Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator w Louvre Hotels Group. Mam nadzieję, że taka integracja zaowocuje jeszcze lepszym zrozumieniem między kontrahentami a LHG i wywrze pozytywny wpływ na przyszłą współpracę – dodała.


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.