Sweet Gallery zwiększa sprzedaż i wzmacnia rozwój za granicą

Udostępnij artykuł

Operator kilku marek gastronomicznych takich jak Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab w tej chwili zajmuje prawie 20 proc. rynku w segmencie street food. Firma skutecznie stawia też na rynki zagraniczne. Ambasadorem marki Bafra Kebab został Mariusz Pudzianowski.

W katalogu brandów, należących do Sweet Gallery znajduje się obecnie Lodolandia & Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato. Każda z nich funkcjonuje w segmencie outdoor w formie stacjonarnych przyczep, z możliwością relokacji, dzięki mobilności, jaką posiadają. W tej chwili wszystkich punktów jest ponad 800. Firma nie zwalnia tempa i w ciągu tego roku planuje przebić liczbę 1000 punktów.

Już teraz mogę powiedzieć, że jesteśmy największą firmą i właścicielem sieci gastronomicznej w segmencie street food w Polsce. Mamy apetyt na więcej. Chcemy rozwijać dotychczasowe marki, ale też niewykluczone, że wystartujemy z nowymi modelami przyznaje Krzysztof Olesiak, prezes i właściciel firmy Sweet Gallery.

Udany 2022 rok

Wartość rynku lodów szacowana jest na ok. 3,5 mld. zł. Dużą popularnością cieszą się też kebaby, których wartość szacowana jest podobnie, na ok. 3 mld. zł. Zdaniem Krzysztofa Olesiaka, jest więc z czego czerpać.

Wraz z początkiem kwietnia zaczynamy sezon lodowy, na który przygotowujemy się od jesieni. Testujemy i wprowadzamy nowości w ofercie lub modyfikujemy dotychczasowe propozycje. Od 1 kwietnia rusza sprzedaż lodów świderków pod marką Lodolandia i lodów rzemieślniczych SiGelato – podkreśla Krzysztof Olesiak.

Firma pracuje również nad rozpoznawalnością swoich marek. Obecnie ambasadorem marki Bafra Kebab jest Mariusz Pudzianowski, znany większości jako Pudzian. Współpraca ze sportowcem i przedsiębiorcą potrwa rok.

Mam bardzo wiele ofert współpracy, ale decyduję się na nią tylko z firmami, których jestem pewien, które poznałem i wiem, jak funkcjonują na biznesowej mapie. Z firmą Sweet Gallery, właścicielem sieci franczyzowej Bafra Kebab, poznałem się już jakiś czas temu. Mogę powiedzieć, że utożsamiam się z takim stylem zarządzania w biznesie. Bardzo dużo jeżdżę po Polsce i widzę, jak sieć się rozrasta, coraz częściej widzę punkty Bafra Kebab w Polsce, w przeróżnych miejscowościach, dużych i małych przyznaje Mariusz Pudzianowski.

W tej chwili w Polsce pod marką Bafra Kebab funkcjonuje 298 punktów. Do końca tego roku liczba się podwoi.

Sweet Gallery rozwija się też za granicą pod marką Ice and Roll i Cake and Roll. W tej chwili ich punkty znajdują się w Rumunii, na Słowacji i w Niemczech. W sumie jest ich wszystkich 50. Firma planuje rozwój w kolejnych krajach.

Źródło: Sweet Gallery

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 22.02.2023
Aktualizacja: 23.02.2023