Świąteczna atmosfera zawitała do Starbucks, a wraz z nią sezonowe klasyki i nowość – Fudge Brownie Hot Chocolate. W ferworze świątecznych przygotowań warto więc znaleźć chwilę dla siebie, by zasmakować w napojach i słodkich przekąskach, które otulą magią świąt i pozwolą odetchnąć od zgiełku już od 5 listopada.
Ostatnie miesiące roku w Starbucks to okres panowania dwóch kompozycji smakowych – Toffee Nut oraz Gingerbread. Każda z nich ma własne grono miłośników, ale najlepiej skosztować obu.
Toffee Nut Latte to połączenie kawy oraz toffi z nutą prażonych orzechów, które przywołują magię świąt. Natomiast Gingerbread Latte stanowi hołd dla świątecznego piernika – espresso z dodatkiem spienionego mleka oraz korzennego syropu Gingerbread brzmi jak idealne rozwiązanie na nadchodzące chłodne dni.
A dla tych, którzy nie wyobrażają sobie kawy bez kostek lodu nawet zimą, czekają chłodne wersje obu napojów: Iced Toffee Nut Latte, Iced Gingerbread Latte oraz Toffee Nut Frappuccino® blended beverage i Gingerbread Frappuccino® blended beverage.
W świątecznej ofercie pojawią się także dostępne w sieci od kilku miesięcy smakowe Cream Cold Foams – zimne, aksamitne pianki, dodające napojom wyjątkowego charakteru. Wśród świątecznych propozycji z pianką znajdziemy orzechowy Toffee Nut Cream Cold Brew.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE wrzesień-październik 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Nie tylko dla miłośników kawy
Starbucks to przede wszystkim pasja do kawy, ale fani innych napojów oraz młodsi goście również znajdą tutaj coś dla siebie. A to za sprawą między innymi Fudge Brownie Hot Chocolate – intensywnie czekoladowego napoju o smaku brownie z bitą śmietaną o smaku czekoladowym i odrobiną posypki. A dla żądnych nowości marka dodatkowo przygotowała Fudge Brownie Iced Chocolate, czyli jego lodową wersję. Na miłośników herbaty czeka z kolei rozgrzewający napar Winter Spiced Apple Infusion o smaku pieczonego jabłka i cynamonu.
Przed nami wyjątkowy, choć też wymagający czas. W natłoku obowiązków i zadań łatwo zgubić świąteczny nastrój. Dlatego chcemy, aby nasi goście mogli doświadczać odrobiny sezonowej magii w każdym łyku naszych świątecznych napojów. – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Mamy nadzieję, że w naszych kawiarniach, jak co roku każdy będzie mógł znaleźć to czego potrzebuje i będzie mógł po prostu odpocząć od zgiełku. A przy okazji dzięki szerokiemu wachlarzowi kubków i akcesoriów oraz kawy ziarnistej można również złapać u nas coś na prezent.
Sezonowe słodkości
W jaki sposób najlepiej delektować się sezonowymi napojami w Starbucks? Oczywiście w towarzystwie sezonowego ciasta. W świątecznej ofercie marki znajdą się słodkie bestsellery jak Ciasto Marchewkowe oraz Ciasto Miodowe. Te dwie propozycje stworzą wyśmienitą kompozycję z Toffee Nut Latte. A co dobrać do Gingerbread Latte? Starbucks poleca nowość czyli Ciasto Piernikowe z ciemnym spodem, cynamonowym kremem, korzennymi przyprawami i delikatną warstwą śliwkowych powideł.
O Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).
O AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.
Źródło: Fit Cake
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.