Szkolenie dla kadry menadżerskiej gastronomii w Warszawie

Udostępnij artykuł

Potrzebujesz motywacyjnego kopa dla siebie lub twojego zespołu? Rozwiąż problemy z personelem podczas szkolenia dla kadry menadżerskiej gastronomii, które odbędzie się 19 marca w Warszawie. Warsztat poprowadzą Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski MS, autorzy bestellerowych książek „Gościnność”, „Gościnność od kuchni” oraz „Winnego Planera”. 

Szkolenie kierowane jest do właścicieli lokali gastronomicznych, menadżerów, kierowników sali, kelnerów chcących się rozwijać w zawodzie, przedstawicieli branży hotelarskiej, właścicieli agroturystyk i winnic. Jest także dla osób, które przygotowują się do objęcia awansu i niebawem będą zarządzać zespołem.

Warsztat poprowadzą Patrycja Siwiec (trenerka kompetencji miękkich w gastronomii) i Adam Pawłowski MS (pierwszy polski Master Sommelier), autorzy bestellerowych książek „Gościnność”, „Gościnność od kuchni” oraz „Winnego Planera”. 

DATA:  19 marca 2024 (wtorek), 10:00 – 17:00

MIEJSCE: Plac Inwalidów 10 (Centrum Szkoleniowe Warszawa Żoliborz), sala Dąb

SZCZEGÓŁY na temat udziału w szkoleniu znajdują się na stronie Gościnności.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Jak wygląda program szkolenia dla kadry menadżerskiej gastronomii?

10:00-11:30 – Wykład: zasady tworzenia ścieżki gościa w twoim lokalu. Gościnność i profesjonalna obsługa.

11:30-11:45 – Networking. Przerwa kawowa.

11:45-13.30 – Warsztat. Tworzenie ścieżki gościa w twoim lokalu

13:30-14:00 – Przerwa lunchowa. Niespodzianka z jednej z najpopularniejszych restauracji w Warszawie. Trend watching.

14:00 – 15:00 – Wykład: Aktywna sprzedaż w twoim lokalu. Co polecać gościom, by zwiększać średni rachunek?

15:00 – 15:15 – Networking. Przerwa kawowa.

15:15 – 16:45 – Warsztat praktyczny: wypracowanie konkretnych formuł sprzedażowych do manuala. Dyskusja.

16:45 – 17:00 – Q&A. Rozdanie dyplomów Akademii Gościnności oraz materiałów szkoleniowych.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu menadżerskim dla branży gastronomicznej?

  • Dowiesz się jak lepiej zadbać o gościa, bo poznasz zasady tworzenia ścieżki gościa 
  • Dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami, co robić, by nas słuchali oraz jak budować stabilny zespół.
  • Dowiesz się jak zwiększyć średni rachunek 
  • Poznasz narzędzia, które pomogą Ci skutecznie motywować pracowników i przekazywać im wiedzę
  • Poznasz nowych ludzi z branży i będziesz mógł odbić swoje myśli w kameralnej grupie
  • Wyjedziesz z dyplomem, dwoma poradnikami “Gościnność”, nowymi pomysłami i znajomościami
  • Jeżeli wyślesz swojego pracownika to z pewnością wróci zmotywowany i pełen wiedzy

Co dostajesz?

  • 7 intensywnych godzin warsztatowych podczas których wypracujesz konkretne modele pracy dla swojego lokalu
  • Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika: papierowe egzemplarze naszych bestsellerowych poradników: „Gościnność” i „Gościnność od kuchni”.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia w „Akademii Gościnności”
  • Zniżki na kursy winiarskie Capstone oraz WSET
  • Zniżki na konsultacje indywidualne, coaching oraz szkolenia grupowe
  • Przerwy kawowe: kawa, woda, herbata
  • Lunch niespodzianka

Materiał powstał we współpracy z Gościnnością

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 14.03.2024
Aktualizacja: 15.03.2024