Tajemniczy ogród w Mercure Kraków Stare Miasto

Udostępnij artykuł
W związku z poluzowaniem restrykcji rządowych od 15 maja restauracje mogą przyjmować gości w letnich ogródkach na zewnątrz. Z tej okazji, załoga Mercure Kraków Stare Miasto przygotowała coś magicznego. Hotelowy dziedziniec wraz z szklarnią przeobrazili w tajemniczy ogród. Na gości czeka strefa relaksu i nowe letnie menu restauracji Winestone.

Chcemy zaproponować naszym gościom przeniesienie się do tajemniczego ogrodu, który skrzętnie ukryliśmy przed całym światem na dziedzińcu Hotelu Mercure Kraków Stare Miasto! Wiemy, jak ważna jest intymność i przytulność chwil, dlatego stworzyliśmy bezpieczną przestrzeń dla ciała i umysłu. Tutaj można odpocząć od zgiełku miasta tętniącego tuż za rogiem, nasycić oczy zielenią, a duszę spokojem; wypić aromatyczną kawę, orzeźwiającą lemoniadę, a także doświadczyć nieprzeciętych smaków letniej kuchni Winestone. Może nawet poznać Alicję z Krainy Czarów, Mary Lennox albo Czarnoksiężnika z Krainy Oz, kto wie? W naszym tajemniczym ogrodzie wszystko jest możliweprzekonuje Tomasz Schweda, dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Tajemniczy ogród otworzył swoje wrota 15 maja i zaprasza w każdy pogodny dzień w godz. 12.00-22.00. W nowym, letnim menu Winestone stworzonym przez wybitnego szefa kuchni Macieja Plutę wraz z zespołem nie zabraknie kultowych i niezmiennie docenianych smaków charakterystycznych dla restauracji, takich jak m.in. Sałatka Winestone z grillowanym kozim serem, Zupa 100% z pomidorów San Marzano czy klasyczne krewetki podawane na gorącym kamieniu. Pozytywnym zaskoczeniem będzie wiele nowości, jak na przykład wyjątkowy łosoś Mowi, delikatny comber z królika czy sezonowe chłodniki, przygotowywane ze świeżych warzyw z pobliskiego targowiska Stary Kleparz. Ciastko pomarańczowo-orzechowe to z kolei jedna ze słodkich propozycji polecanych do ukoronowania posiłku. Letnią ofertę Winestone uzupełnia odświeżona lista win, a także, jako zupełna nowość – selekcja orzeźwiających koktajli.  

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.05.2021
Aktualizacja: 16.05.2021