Rynek francuski jako jeden z wiodących światowych rynków branży hotelarsko-gastronomicznej jest idealnym miejscem na organizacje tych targów. Są dla polskich firm niepowtarzalną więc okazją do międzynarodowej promocji i rozszerzenia swych możliwości eksportowych o nowe wiodące rynki. Z relacji polskich wystawców poprzedniej edycji targów wynika, że udział w Equip’Hotel jest niezwykle trafną inwestycją w rozwój.
O ich randze, efektywności i światowym wymiarze świadczą dane liczbowe:
• W 2008 roku 5 pawilonów wystawienniczych (o jeden więcej niż w 2006 roku )
• 17 sektorów wystawienniczych
• 1400 wystawców z 30 krajów, w tym z Polski
• 102 800 zwiedzających z w tym 24 000 międzynarodowych z 90 krajów (dane z 2006 roku,
gdzie odnotowano wzrost o 12,5 proc.); jedyne targi skupiające w jednym miejscu profesjonalistów
reprezentujących: hotele ( 26 000), restauracje, kawiarnie (27 000), firmy cateringowe (22 000),
importerów i dystrybutorów( 24 000),
• 300 dziennikarzy z 150 krajów
5 Targów w tym samym czasie i miejscu:
• „Lunch Time (Pause Dejeuner)”: snacking, restauracja, sprzedaż z dostawą do klienta
• „SIB” Międzynarodowe Targi Napojów
• „Hyprotex”: targi dla sektora pralniczego
• „RenoveHotel”: targi renowacji i modernizacji budynków i obiektów hotelarsko-restauracyjnych
Profil zwiedzających: (profesjonaliści z 90 krajów świata)
• Hotele, motele, pensjonaty, schroniska itp. oraz ich sieci krajowe i międzynarodowe
• Restauracje, kawiarnie, firmy cateringowe, żywienia zbiorowego itp. oraz ich sieci
• Biura architektoniczne, pracownie projektowe, biura architektury wnętrz
• Dystrybutorzy, importerzy
Strona targów: www.equiphotel.com
Przedstawiciel w Polsce: Eurobusiness-Haller (www.haller.pl )