Targi Equip Hotel 2010

Udostępnij artykuł

Rynek francuski jako jeden z wiodących światowych rynków branży hotelarsko-gastronomicznej jest idealnym miejscem na organizacje tych targów. Są dla polskich firm niepowtarzalną więc okazją do międzynarodowej promocji i rozszerzenia swych możliwości eksportowych o nowe wiodące rynki. Z relacji polskich wystawców poprzedniej edycji targów wynika, że udział w Equip’Hotel jest niezwykle trafną inwestycją w rozwój.

O ich randze, efektywności i światowym wymiarze świadczą dane liczbowe:

• W 2008 roku 5 pawilonów wystawienniczych (o jeden więcej niż w 2006 roku )
• 17 sektorów wystawienniczych
• 1400 wystawców z 30 krajów, w tym z Polski
• 102 800 zwiedzających z w tym 24 000 międzynarodowych z 90 krajów (dane z 2006 roku,
gdzie odnotowano wzrost o 12,5 proc.); jedyne targi skupiające w jednym miejscu profesjonalistów
reprezentujących: hotele ( 26 000), restauracje, kawiarnie (27 000), firmy cateringowe (22 000),
importerów i dystrybutorów( 24 000),
• 300 dziennikarzy z 150 krajów

5 Targów w tym samym czasie i miejscu:
• „Lunch Time (Pause Dejeuner)”: snacking, restauracja, sprzedaż z dostawą do klienta
• „SIB” Międzynarodowe Targi Napojów
• „Hyprotex”: targi dla sektora pralniczego
• „RenoveHotel”: targi renowacji i modernizacji budynków i obiektów hotelarsko-restauracyjnych

Profil zwiedzających: (profesjonaliści z 90 krajów świata)
• Hotele, motele, pensjonaty, schroniska itp. oraz ich sieci krajowe i międzynarodowe
• Restauracje, kawiarnie, firmy cateringowe, żywienia zbiorowego itp. oraz ich sieci
• Biura architektoniczne, pracownie projektowe, biura architektury wnętrz
• Dystrybutorzy, importerzy

Strona targów: www.equiphotel.com
Przedstawiciel w Polsce: Eurobusiness-Haller (www.haller.pl )
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.04.2010
Aktualizacja: 19.04.2010