Targi SPA & Wellness 2010

Udostępnij artykuł

W programie Targów zaplanowano wiele interesujących wydarzeń, które pozwolą zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów w branży SPA i Wellness. Wśród nich są m.in.:

• 28 maja (piątek) – kongres „Nova jakość w Wellness & Spa”, zorganizowany przez firmę Nova 2. Wśród poruszanych tematów znajdą się informacje dotyczące najnowszych osiągnięć technologicznych oraz najczęściej spotykanych i pożądanych rozwiązań z zakresu wellness & spa spotykanych na rynku hotelarskim. Będzie to kongres oparty nie tylko o teoretyczne rozważania, ale dużą część poświęca właśnie na czysto praktyczne informacje, przedstawiane w oparciu o funkcjonujące obiekty;

• 29 maja (sobota) – konferencja „Programy wellness – sposób na sukces Spa”, zorganizowany przez Polski Instytut Spa i Wellness. To profesjonalne kompendium wiedzy o tym jak dzięki programom wellness uczynić ofertę ośrodka Spa bardziej oryginalną, atrakcyjną i rentowną. W programie między innymi: charakterystyka programów wellness, trendy, przykłady stosowania terapii wellness w zagranicznych ośrodkach Spa, analiza rentowności, propozycje programów rozwoju wewnętrznego oraz rozwiązania dla biznesu i inne.

Podczas ostatniej edycji na powierzchni 2000 mkw. ponad 90 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentowało najnowsze urządzenia i technologie niezbędne w nowoczesnym hotelu, gabinecie kosmetycznym, odnowy biologicznej i spa. Targi odwiedziło ponad 1500 klientów branżowych.

Nasze media – miesięcznik Świat Hoteli i portal Horecanet.pl są patronami medialnymi tegorocznej imprezy. Wydawnictwo BROG Media Biznesu będzie także obecne na targach. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko (nr 39), gdzie będą promowane czasopisma i portal.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.04.2010
Aktualizacja: 20.04.2010