Targi Wine & Spirits 2010

Udostępnij artykuł

Pierwsza edycja imprezy, która odbyła się w czerwcu zeszłego roku, pokazała jak bardzo tego rodzaju wydarzenie potrzebne było branży alkoholowej. 81 wystawców z Francji, Hiszpanii, Macedonii, Mołdawii, Polski, Portugali, Słowenii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Argentyny, Chile, Izraela, Nowej Zelandii oraz RPA przedstawiło szeroki zakres napojów alkoholowych, a także produktów uzupełniających. Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy mieli okazję do zaprezentowania nowości rynkowych oraz nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami, zainteresowanymi kupnem alkoholi.

Na co można liczyć w tym roku? Organizatorzy przygotowali wiele ciekawostek oraz innowacji zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających, które gwarantują, że tegoroczna edycja będzie jeszcze ciekawsza. Firmy, prezentujące swoje produkty podczas Wine & Spirits, mogą liczyć przede wszystkim na spotkania z właściwie dobranymi grupami odbiorców. Wśród nich znajdą się osoby decydujące o zakupie alkoholi z punktów sprzedaży takich jak: sklepy specjalistyczne, sieci sklepów i supermarketów, przedstawiciele branży HoReCa, importerzy, dystrybutorzy, a także klienci ostateczni. Każdy producent, dystrybutor lub importer będzie miał okazję do przeprowadzenie degustacji swoich produktów na specjalnie przygotowanej powierzchni ekspozycyjnej, a także prezentacji swojej firmy w salach konferencyjnych. Dla wygody wystawców biorących udział w targach przygotowany zostanie serwis kieliszkowy oraz zmywalnia w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska.

Dodatkowo wystawcy Wine & Spirits będą mieć szansę na wyróżnienie w zorganizowanym we współpracy z Magazynem Wino konkursie The Best of Wine & Spirits 2010. Wyróżnienia będą przyznawane w 5 następujących kategoriach: najlepsze wino czerwone, najlepsze wino białe, najlepsze wino musujące, najlepsze wino różowe i najlepsze wino słodkie.

Zwiedzający będą mieli okazję do zapoznania się z szeroką ofertą alkoholi z całego świata oraz poszerzenia wiedzy podczas bezpłatnych warsztatów, zorganizowanych przy współpracy partnerów merytorycznych Targów. Szkolenie z zakresu wiedzy o winie połączone z degustacją napojów z różnych regionów, to gratka dla każdego, nie tylko dla osób mających styczność z winem z racji swojej profesji, ale także dla miłośników, znawców czy koneserów. Komponowanie menu alkoholowego oraz przygotowywanie drinków to temat, z którym niejeden menedżer restauracji czy baru będzie musiał się zmierzyć. Dlatego z myślą o przedstawicielach branży HoReCa, przygotowane zostały warsztaty z zakresu doboru alkoholi do charakteru lokalu. Istotnym zagadnieniem, które pojawi się w ramach programu szkoleń, będzie także praktyczna prezentacja na temat sposobów wpływania na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i prezentację towarów w celu zwiększenia sprzedaży produktów alkoholowych.

Więcej informacji na www.wineandspirits.pl
II Międzynarodowe Targi Alkoholi Wine & Spirits
26 -27 maja 2010, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska
ul. Marsa 56c, Warszawa
 

Opublikowano: 19.04.2010
Aktualizacja: 19.04.2010