Tast inwestuje w sieć barów przekąskowych

Udostępnij artykuł

W menu lokali znajdują się: makarony (w cenie 4,9-6,9 zł), kanapki (4,9-6,9 zł), napoje i desery (np. mufin za 2 zł). Dodatkowo firma wprowadziła autorski sposób pakowania makaronów w papierowe kubki. Sieć Itbar będzie rozwijana poprzez system franczyzowy. Poszukiwani są partnerzy z całej Polski.
Firma Tast istnieje od 1998 roku. W ramach wyposażenia gastronomicznego oferuje produkty firm krajowych i zagranicznych, m.in.: urządzenia do obróbki cieplnej żywności, urządzenia gazowe/elektryczne do grillowania, urządzenia chłodnicze, zmywarki do naczyń, ekspresy do kawy, drobny sprzęt gastronomiczny, środki chemiczne.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.03.2010
Aktualizacja: 30.03.2010