Thai Wok wspiera walkę z rakiem piersi lemoniadą #THAIPINKDRINK o smaku liczi

Udostępnij artykuł

Październik znany jest na całym świecie jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Zarząd Thai Woka zadecydował o dołączeniu do akcji z #THAIPINKDRINK – wyjątkową lemoniadą o charakterystycznym różowym kolorze i smaku liczi. 10% ze sprzedaży każdej sztuki zostanie przekazane przez spółkę na pomoc kobietom dotkniętym rakiem piersi i wsparcie fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej.

Lemoniada z Misją

Thai Wok to znana sieć azjatyckich restauracji, której lokale znajdują się w centrach handlowych największych polskich miast. Od początku działalności sieci, nieodłącznym elementem jej menu są przygotowywane na miejscu orzeźwiające lemoniady. Zarząd Thai Woka zadecydował o dołączeniu do Międzynarodowego Miesiąca Świadomości Raka Piersi akcją #THAIPINKDRINK – wyjątkową lemoniadą o charakterystycznym różowym kolorze i smaku soczystego liczi. 10% ze sprzedaży każdej sztuki #THAIPINKDRINK zostanie przekazane przez spółkę na pomoc kobietom dotkniętym rakiem piersi i wsparcie fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej. Przez cały miesiąc wszyscy pracownicy lokali będą nosić różową wstążkę na znak solidarności i wspólnej walki.

Ponad 60% procent osób zatrudnionych w naszych restauracjach to kobiety, których średnia wieku nie przekracza 35 lat. Jeśli chodzi o diagnostykę raka piersi, to niestety w społeczeństwie panuje ciągłe przekonanie, że „jestem młoda, mnie to nie dotyczy”, a jednak niestety każdy z nas w swoim bliższym lub dalszym otoczeniu zna kogoś, kto walczy z tą chorobą. Dlatego postanowiliśmy w październiku postawić na kolor różowy i codziennie przypominać zarówno naszym pracownikom jaki i klientom (poprzez kanały social media) jak ważna jest regularna profilaktyka przez okrągły rok. – mówi Alina Zawadzka, Dyrektor Operacyjna i Członek Zarządu spółki Thai Wok.

Smak, który pomaga

Każdy kubek różowej lemoniady #THAIPINKDRINK to mały krok w kierunku większej pomocy. Z analiz i raportów sprzedaży spółki jasno wynika, że lemoniady są najczęściej wybieranym napojem we wszystkich restauracjach sieci Thai Wok, dlatego firma prognozuje przekazanie większej kwoty, która będzie miała realny wpływ w walce o zdrowie kobiet.

Wybraliśmy fundację OnkoCafe, ponieważ jej celem jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem działań na rzecz profilaktyki chorób nowotworowych. Wierzę, że nasza kampania nie tylko wesprze kobiety z fundacji OnkoCafe, ale również zachęci wiele kobiet do regularnych badań i podniesie świadomość tego, jak ważna jest profilaktyka. Nasza lemoniada to nie tylko pyszny i ładny wizualnie napój, ale przede wszystkim nasz symbol wsparcia dla kobiet walczących z rakiem piersi. Jest to nasza pierwsza kampania społeczna i na pewno nie ostatnia. Jesteśmy gotowi do dalszego zaangażowania i pracy nad innymi ważnymi inicjatywami społecznymi w przyszłości. Chcemy być przykładem dla innych firm, że można łączyć biznes z dbaniem o dobro społeczeństwa. W tej kampanii nie chodzi o zysk, ale o wpływ jaki my, jako marka Thai Wok, możemy wykorzystać, aby pomóc tym, którzy tego najbardziej potrzebują. – mówi Agnieszka Szczepek, Marketing i PR Manager spółki Thai Wok.

OnkoCafe x Thai Wok

Jak Pomóc?

Restauracje Thai Wok znajdują się w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Janki. Do akcji może dołączyć każdy, zamawiając symboliczną lemoniadę o smaku soczystego liczi #THAIPINKDRINK – rozpoznacie ją po wyjątkowym kolorze i specjalnej naklejce z różową wstążką. Thai Wok ogłasza akcję hasłem “Wypij za zdrowie i na zdrowie!”. Akcja trwa od 1 do 31 października 2023 roku.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Źródło: Thai Wok

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Autor: Horecanet
Opublikowano: 02.10.2023
Aktualizacja: 02.10.2023