The Bridge Wrocław MGallery i CRAFT wspierają walkę z koronawirusem

Personel hotelu i restauracji od marca wspierają instytucje walczące z pandemią koronawirusa we Wrocławiu. We współpracy z Fundacją ERMED, każdego dnia, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, przygotowywanych jest 100 ciepłych posiłków dostarczanych do lokalizacji wskazanych przez Fundację.

Wśród nich są Centrum Zarządzania Kryzysowego we Wrocławiu oraz Izolatorium Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc w Obornikach Śląskich. Lista stale się powiększa, już niebawem posiłki dostarczane będą również do personelu dwóch wrocławskich oddziałów szpitalnych: Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku oraz Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej i Anestezjologii.

Pomoc personelowi medycznemu jest teraz szczególnie ważna. Angażowanie się w sprawy istotne dla lokalnej społeczności to jedna z wartości, którymi kierujemy się w hotelu The Bridge Wrocław MGallery – mówi Timea Balzer, dyrektor generalny hotelu. Codziennie wydajemy 100 ciepłych posiłków, przygotowanych przez zespół Restauracji CRAFT z szefem kuchni, Szymonem Sierantem na czele. Troska o innych ludzi jest w naszym hotelowym DNA – dodaje.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Pomoc jest możliwa dzięki zaangażowaniu finansowemu właściciela hotelu – Tacit Investment oraz wsparciu dostawców, z którymi współpracują hotel i restauracja. Udostępniają oni swoje produkty na preferencyjnych zasadach. Szczególne podziękowania należą się firmom: Dim Wrocław i Bidfood Farutex za obniżenie cen na produkty spożywcze; Develey, Jajcarz za przekazanie swoich produktów spożywczych; Polskie Centrum Czystości, Ecolab, Jack, Duni za dostarczenie pojemników, opakowań i serwetek do posiłków; Oui Oui za wypożyczenie opakowań termicznych; Nero Fruits i Kartofelek za udostępnienie warzyw i owoców do posiłków; Mondelez International za przekazanie słodyczy.

W organizację pomocy zaangażowani są bezpośrednio pracownicy hotelu i restauracji. Całość działań koordynuje Karolina Bolek, która na co dzień pracuje jako recepcjonistka. Uczestniczy także w dostarczaniu posiłków.

Udział personelu hotelowego w działaniach na rzecz walki w epidemią sprawia, że choć mój zespół nie może wykonywać swoich standardowych obowiązków, ma poczucie, że jest potrzebny i robi coś ważnego dla wspólnoty – mówi Timea Balzer. Doceniam również podejście zarządu Tacit Investment, którego założeniem jest utrzymanie zatrudnienia w tym trudnym momencie.

Timea Balzer zachęca również inne firmy do kontaktu i włączenia się w akcję pomocy z The Bridge Wrocław MGallery. Zainteresowani mogą dzwonić pod numer: +48 572 778 223 lub wysłać maila na adres: marta.stawinska-janiec@accor.com

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.