Tork

Udostępnij artykuł
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: restauracji, placówek służby zdrowia, biur, szkół oraz hal przemysłowych. W ofercie marki znajdują się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe.

Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Będąc częścią Essity, Tork dba o zaspokajanie potrzeb klientów w zrównoważony sposób, aby mogli oszczędzić czas, pieniądze i energię oraz skupić się na najważniejszych działaniach w prowadzeniu ich firm.

HoReCa. Marka Tork oferuje kompletny asortyment produktów i usług związanych z higieną, utrzymaniem czystości oraz poprawą standardów obsługi klienta w branży HoReCa. W ofercie można znaleźć czyściwa, ręczniki, produkty do nakrycia stołu, serwetki, mydła i produkty do dezynfekcji rąk.

Przemysł. Pośpiech towarzyszy pracy we wszystkich branżach przemysłu. Produkty marki Tork pomagają w skupieniu się na produktywności i przestrzeganiu zasad BHP. Czyściwa Tork zwiększają wydajność czyszczenia, wycierania i polerowania – przekona się o tym zarówno szef kuchni w restauracji, jak i kierownik linii produkcyjnej.

Służba zdrowia. Misją każdego ośrodka służby zdrowia jest poprawa jakości życia pacjentów. Produkty Tork do higieny dłoni zostały opracowane z myślą o personelu, aby ograniczać ryzyko infekcji. Dzięki nim pracownicy łatwiej utrzymują higienę i mogą skupić się na tym, co najważniejsze. Tork pomaga dbać o higienę i zapobiegać infekcjom wszędzie tam, gdzie jest to szczególnie ważne – w warunkach szpitalnych, domach opieki i innych placówkach medycznych.

Tworzenie wartości przez zrównoważony rozwój

Podejście marki Tork skupia się na doskonaleniu rozwiązań higienicznych przy jednoczesnym dbaniu o środowisko. Tork minimalizuje negatywny wpływ na środowisko na każdym etapie cyklu życia produktu. Wybór artykułów marki Tork pozwala zmniejszać ilość produkowanych odpadów. Tork w swojej ofercie posiada opakowania Tork Easy Handling™, dzięki którym można zaoszczędzić pracę oraz czas. Inteligentne opakowania oznaczają łatwość w transporcie, proste otwieranie czy możliwość złożenia na płasko.

W 2018 roku marka Tork obchodziła 50-lecie istnienia. Historia marki rozpoczęła się w 1968 roku wraz ze stworzeniem czyściwa włókninowego “All-Tork”. Po szwedzku słowo “torka” oznacza “osuszać” lub “wycierać”. Z roku na rok marka Tork, w ścisłej współpracy ze swoimi klientami, zmieniała się i rozwijała, stając się światowym liderem w branży higienicznej.

Globalny lider – kreator przyszłości

Najnowocześniejsze rozwiązania, takie jak sprzątanie oparte na danych, znaczące innowacje w zakresie suszenia rąk czy pierwsza na świecie usługa recyklingu ręczników papierowych świadczą o tym, że marka Tork z powodzeniem nie tylko podąża za rozwojem technologicznym, a wręcz wyznacza najnowsze trendy.

WWW.TORK.PL

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.01.2020
Aktualizacja: 13.04.2022