TRIAS AVI zmienia się i prezentuje nowego logo

Udostępnij artykuł
TRIAS to polska grupa kapitałowa, która od ponad 20 lat aktywnie tworzy rynek szeroko rozumianych nowych technologii audio-wizualnych w kraju, jak również poza jego granicami. TRIAS swoje „technologiczne” pierwsze kroki stawiał w branży techniki eventowej. Jako pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych firm w Europie oferowała technologię ekranów diodowych.

20 lat temu wprowadzając na rynek polski pierwsze ekrany LED, systemy projekcji wielkoformatowej i wiele innych nowości technologicznych wiedzieliśmy, że właśnie rozpoczynamy nowy rozdział usług w naszym kraju. Nikt z nas nie wiedział jak długi i udany to będzie rozdział ale byliśmy przekonani, że to właściwy kierunek. Blisko 20 lat później wiemy, że mieliśmy rację i podejmowane wtedy decyzje były słuszne. Dziś jest czas na pisanie kolejnych rozdziałów – mówi Zbigniew Klonowski, prezes Grupy Kapitałowej TRIAS.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Ostatnie lata, to dla TRIAS, okres dużych zmian i działań strategicznych, dzięki którym dziś spółka jest nowoczesnym designerem nowych technologii, a za sobą ma tysiące realizacji, setki złożonych i wykreowanych od podstaw projektów multimedialnych realizowanych dla globalnych marek i instytucji na całym świecie. Ostatnim etapem długofalowej strategii jest zmiana logotypu, jak również całej identyfikacji marki co jest naturalnym efektem rozwoju spółki i posiadanych kompetencji. Odświeżony wizerunek firmy przedstawia główne założenia, którymi od lat kieruje się spółka – łączy w sobie tradycję i historię spółki z nowoczesnym designem – mówi Marcin Wojczyński, wiceprezes zarządu TRIAS AVI.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 27.04.2020
Aktualizacja: 27.04.2020