Serwis rezerwacyjny Triverna.pl odnotował w 2023 roku wzrost aż o 140% vs. 2019 i o 90% vs. 2022. Głównie dzięki większemu ruchowi (+72% vs. 2022) oraz wyższej średniej wartości koszyka (AOV +13% vs. 2022).
To był rok inwestycji i budowania fundamentów, dużych nakładów, które zostały włożone w naszą obecność marketingową oraz rozwój zespołu i narzędzi. – komentuje Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl
Rozwój sieci partnerów, również z kategorii premium pozwolił serwisowi osiągnąć wyższe ceny niż w 2022 roku. Średnia wartość koszyka wynosiła 1 592 PLN, średnia cena pokojonocy 464 PLN.
Marzec, lipiec, sierpień i listopad z największa liczbą rezerwacji
Cieszy mnie fakt, że jako Triverna jesteśmy jednym ze stałych narzędzi sprzedaży w hotelach. Tylko stała współpraca pozwala wypracować najlepsze efekty. Tym sposobem zapewniamy obłożenie również w trudnych do sprzedaży miesiącach i wypełniamy obiekty w tygodniu. – dodaje Jakub Bączykowski, dyrektor zarządzający Triverna.pl
W 2023 firma postawiła między innymi na rozwój bloga oraz jego nową, bardziej przyjazną szatę graficzną. Blog jest nr 5 w kategorii Travel i ma jedne z najlepszych wskaźników jakościowych. Prawdziwej rewolucji doczekał się również obszar CRM. Triverna wdrożyła nową platformę marketing automation, przebudowała infrastrukturę wysyłkową, stworzyła nowe szablony Newsletterów.
W 2024 planujemy urosnąć o 53%, do 155 mln GMV. Stawiamy na zrównoważony wzrost poprzez ruch, konwersję oraz średnią wartość koszyka. Wzrost ruchu zapewni nam większy budżet na marketing oraz kontynuację inwestycji w strategiczne obszary. – komentuje Dawid Dusza.
ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Źródło: Triverna.pl
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.