Triverna wprowadza nową platformę komunikacji i zaprasza na „Urlop na każde żądanie”

Udostępnij artykuł

24 czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa portalu Triverna.pl. Działania zasięgowe prowadzone w największych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach digital rozpoczynają nowy rozdział w rozwoju marki, która od tej pory swoją komunikację prowadzić będzie pod hasłem „Urlop na każde żądanie”.

Jesteśmy jednym z najbardziej zapracowanych narodów w Europie. Jednocześnie pandemia pokazała nam jak ważnym aspektem naszego życia jest wypoczynek i możliwość wyjazdu. Niestety, jak pokazują badania, proces planowania urlopu oraz porównania i wyboru spośród dziesiątek tysięcy ofert generuje w nas mnóstwo stresu, zamiast pozwalać nam cieszyć się nadchodzącym wypoczynkiem. Naszą nową kampanią chcemy pokazać Polakom, że jest alternatywa i że aby prawdziwie wypocząć wystarczą tylko chęci, ponieważ na Triverna.pl czekają na nich gotowe oferty wypoczynku oraz kilkaset blogowych inspiracji do podróży na każdą okazję. Niezależnie od tego czy chcemy pojechać na długo planowane wakacje z rodziną, spontaniczny wypad ze znajomymi czy romantyczny weekend w SPA z drugą połówką – gwarantujemy, że każda z przygotowanych przez nas propozycji spełni oczekiwania klienta. Koniec ze stresem, zmartwieniami dokąd i za ile, bo z Triverna.pl chcieć znaczy jechać. Na Triverna.pl dostaniesz Urlop na Każde Żądanie!   komentuje Krzysztof Dębski, Chief Marketing Officer Triverna.pl

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli maj-czerwiec

Film reklamowy jest pełnym emocji, śmiechu, spełnienia i satysfakcji zapisem urlopu pary młodych ludzi z małym dzieckiem i psem. Choć cała historia rozgrywa się chronologicznie między zameldowaniem, a wymeldowaniem, to sceny, wydarzenia, obrazy są zaczerpnięte z różnych miejsc.

Tak jak nasza oferta jest inna i stoi w kontrze do powszechnego ścigania się przez dużych graczy na szerokość portfolio i mnogość opcji, tak i nasz spot jest w swoistej opozycji do sposobu komunikacji większości marek travel w Polsce. Postawiliśmy na autentyczność, emocje, relacje i interakcje między naszymi bohaterami, a nie na prezentację oferty i cen. Nasz spot wizerunkowy od pierwszego ujęcia obrazuje, że to co rezerwujesz na Trivernie jest w rzeczywistości zgodne z ofertą i oczekiwaniami. Cała historia utrwala to, co w urlopie powinno być najważniejsze – prawdziwy relaks, emocje i jakościowy czas dla siebie. Zakończenie zaś udowadnia, że pewność i łatwość wyboru jaką gwarantujemy, powoduje że żeby pojechać na kolejny urlop – wystarczy tylko chcieć. – dodaje Dębski.

Zdjęcia do spotu zrealizowane zostały w resorcie Wave Międzyzdroje – luksusowym obiekcie będącym top sellerem w ofercie Triverna.pl. Kampania obejmuje emisję wizerunkowych spotów (1x 30sek, 6x 15sek) w telewizji oraz internecie, szeroko zakrojone działania digital marketingowe oraz aktywacje konsumenckie w social mediach.

Jako Triverna od 10 lat wybieramy najlepsze obiekty noclegowe – hotele sieciowe, butikowe, apartamenty, domki, wille – tworzymy autorskie pakiety z wyżywieniem i usługami dodatkowymi w cenie, na koniec dodatkowo je przeceniając względem ceny w obiekcie oraz portali konkurencyjnych. Sprawiamy, że wypoczynek na najwyższym poziomie staje się dostępny dla szerokiego grona odbiorców. Nasza nowa platforma komunikacji jest idealnym odzwierciedleniem tej filozofii, a zarazem kolejnym krokiem w rozwoju naszej organizacji. Chcąc zostać liderem kategorii noclegów premium w Polsce postawiliśmy na wyrazistość, wyróżnienie na tle rynku oraz odwagę w komunikacji. Jako założyciel Triverny jestem dumny z tego co udało nam się wypracować z naszymi partnerami. – komentuje Dawid Dusza, Founder i CEO Triverna.pl

Za strategię komunikacji i ideę kreatywną odpowiedzialna jest agencja FMCgo, za reżyserię i nadzór Kasia Grabek, realizację spotów przygotował dom produkcyjny F25, działania w telewizji zaplanował i realizuje dom mediowy OMD, a działania digital marketingowe agencja Cube Group.

Źródło: Triverna.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.07.2024
Aktualizacja: 05.07.2024