VacationClub daje pracownikom dwa dodatkowe dni płatnego urlopu

Udostępnij artykuł
Platforma rezerwacyjna VacationClub, oferująca wynajem apartamentów wakacyjnych w hotelowym standardzie, zaproponowała swoim pracownikom dwa dodatkowe dni płatnego urlopu na życzenie. – Wellbeing Days to pula dni na regenerację dla naszych niezawodnych ludzi – wyjaśnia CEO Krystyna Wróblewska.

Nie interesuje nas, czy idziesz na jogę, do kina, czy zajadasz czekoladę. To dzień dla Ciebie” – pisze kierownictwo VacationClub w wiadomości do pracowników. Zgodnie z tą filozofią, z Wellbeing Days można skorzystać bez zapowiedzi oraz tłumaczenia powodów.

Pracując w branży hospitality, każdego dnia spełniamy życzenia i oczekiwania gości naszych apartamentówkomentuje Krystyna Wróblewska, założycielka platformy. – To szczególna praca, w której codziennie jesteśmy poddawani presji, a mimo wszystko musimy zachować uśmiech na twarzy i najwyższe standardy obsługi. Dlatego doszliśmy do wniosku, że powinniśmy zadbać o dobrostan naszych pracowników. Rozumiemy, że każdemu zdarzają się gorsze dni, kiedy po prostu nie chce się wychodzić z łóżka. Teraz będzie je można wykorzystać w dowolny sposób dzięki wprowadzonym właśnie Wellbeing Dayswyjaśnia szefowa VacationClub.

Firma przekonuje, że Wellbeing Days przynoszą obustronne korzyści.

Wypoczęci pracownicy są pozytywniej nastawieni do wyzwań i chętniej nawiązują kontakty międzyludzkie, co w branży turystycznej stanowi podstawę. Dlatego uważamy, że dodatkowe dni na regenerację to strategia z rodzaju win-winmówi Krystyna Wróblewska.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Łącząc zalety hoteli i apartamentów

VacationClub to polski start-up i serwis rezerwacyjny a także profesjonalny operator apartamentów wakacyjnych. Działa w modelu asset light. Jest jedyną siecią całorocznych apartamentów & domków nad Bałtykiem i w Karkonoszach. To jedyna w Polsce sieć apartamentów łącząca swobodne pobyty w apartamentach z usługami w 5*-gwiazdkowych hotelach #Hotelowy Standard™. Zarządza siecią apartamentów w Świnoujściu, Międzyzdrojach, Grzybowie, Kołobrzegu, Ustroniu Morskim & Sianożętach, Mielnie, Gdyni & Sopocie, Szklarskiej Porębie i Karpaczu. VacationClub działa na rynku od 2016 r.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.12.2021
Aktualizacja: 06.12.2021