W Gdańsku powstanie kolejny Radisson

Udostępnij artykuł

– Wierzymy, że współpraca z tak doświadczonym operatorem zapewni międzynarodową skalę usług hotelowych, konferencyjnych i eventowych – mówi Zbigniew Nowak, inwestor Deo Plazy. – Podjęliśmy decyzję o powierzeniu zarządzania hotelem firmie, która świadczy usługi na światowym poziomie w najbardziej prestiżowych lokalizacjach całego świata. Dzięki połączeniu olbrzymiego potencjału miejsca oraz wybranego operatora, przygotowywany hotel stanie się rozpoznawalnym na świecie centrum konferencyjnym, które przyciągnie do Gdańska ludzi międzynarodowego biznesu.
 
We wrześniu, w związku z ogłoszeniem współpracy, Radisson planuje kampanię promocyjną inwestycji, co pozwoli wypromować hotel, jako centrum konferencyjne na arenie międzynarodowej.  Budowa Deo Plazy rozpoczęła się w maju 2016 roku, a podmiotami odpowiedzialnymi za inwestycję są SOW Apartamenty 10 oraz SOW Hotel, powołane przez pomorskiego przedsiębiorcę Zbigniewa Nowaka.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru

Kompleks składać się będzie z hotelu o standardzie czterech gwiazdek z 350 pokojami, części usługowej obejmującej kawiarnie i restauracje wzdłuż nowo utworzonego nabrzeża Motławy, a także części apartamentowej ze 120 lokalami.

W obiekcie dostępne będzie centrum rekreacji z basenem oraz spa. Inwestor przygotowuje w Deo Plazie największe na Pomorzu centrum bankietowo-konferencyjne, w ramach którego zostanie oddanych do użytku dziewięć sal, umożliwiających organizację wydarzeń dla ok. 900 uczestników. Pod budynkiem zaprojektowano dwupoziomową halę garażową obejmującą 220 miejsc postojowych. Kompleks składać się będzie z dwóch części: Budynku A – części hotelowej, w którym znajdą się siedem kondygnacji oraz budynku B – części apartamentowej, w którym będzie osiem kondygnacji.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2018
Aktualizacja: 30.07.2018