Marka ibis Styles zorganizowała globalną kampanię, której przyświeca idea uwalniania kreatywności. Takie zadanie postawili hiszpańscy fotografowie Anna Davis i David Rueda uczestnikom Instagrama w ramach konkursu, w którym spośród ponad 3 tysięcy nadesłanych prac wybrali 11 zwycięskich fotografii – ich wystawa odwiedzi dziewięć hoteli ibis Styles w dziewięciu krajach na całym świecie. Pierwsza wystawa z cyklu odbyła się w Barcelonie, następnie prace odwiedziły Warszawę, a dokładnie hotel ibis Styles Warszawa Centrum.
Wystawie towarzyszyły warsztaty kreatywne, na których każdy z uczestników miał okazję stworzyć coś własnoręcznie i uwolnić swoją artystyczną duszę. Wielką popularnością cieszyły się warsztaty fotograficzne, które poprowadzili znani fotografowie Maurycy i Marzena Śmierzchalscy.
Organizatorzy umożliwili też wzięcie udziału w warsztatach kreowania biżuterii, lasów w butelce i świec zalewowych, pokazach kuchni molekularnej z użyciem ciekłego azotu oraz nauce dekorowania babeczek. Uwagę gości przyciągnęło także studio ilustracji i plakatu, które poprowadził ilustrator Tomek Pieńczak.
Wydarzenie przygotowała grupa Accor, a konferansjerką zajął się Mateusz Szymkowiak.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.