Warszawski hotel poza siecią Best Western

Udostępnij artykuł
Zlokalizowany w stolicy, przy ul. Kosmatki 8 obiekt, który do niedawna działał pod marką Best Western Plus, właśnie zakończył współpracę z siecią. Aktualnie czterogwiazdkowiec funkcjonuje pod szyldem własnym V Hotel Warsaw. Best Western – ze względu na klauzulę poufności zawartą w umowie – nie komentuje sprawy.

Pragniemy podkreślić, iż naszym celem jest zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług oraz zagwarantowanie naszym gościom maksymalnego komfortu w konkurencyjnej cenie – podkreślają w mediach społecznościowych przedstawiciele hotelu.

Best Western Plus Hotel Warsaw został otwarty 24 sierpnia 2020 roku. Właścicielem obiektu jest firma V Invest.

Hotel położony nieopodal Wisły we wschodniej części miasta, tuż obok Mostu Siekierkowskiego. Siedmiokondygnacyjny obiekt oferuje łącznie 100 pokoi o różnym standardzie. Pokoje jedno- i dwuosobowe, pokoje rodzinne, dla osób niepełnosprawnych, pokoje premium oraz apartamenty. Powierzchnie pokoi zaczynają się od 24 mkw., apartamenty liczą 45 mkw. Wszystkie pokoje mają indywidualnie sterowaną klimatyzację, wysokiej klasy 43-calowy telewizor. Także przestronne miejsce do pracy i wypoczynku, łóżko z materacem premium. Również między innymi bezprzewodowy szybki Internet – W-Fi czy gniazdko USB. Łazienki z prysznicami są funkcjonalne i dobrze wyposażone.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

Do dyspozycji gości jest również częściowo zadaszony parking przystosowany także do potrzeb osób niepełnosprawnych, całodobowa recepcja, lobby z kominkiem i 55-calowym telewizorem. Sala fitness znajduje się na 6. piętrze, rozpościera się z niej widok na panoramę miasta. Ponadto hotel oferuje ekspresowe wymeldowanie, śniadanie w opcji na wynos, pranie i prasowanie na życzenie, odbiór. Także doręczenie korespondencji czy możliwość przechowania bagażu. W trakcie pobytu goście mogą skorzystać z hotelowej restauracji „Wisła”. Serwowuje dania kuchni międzynarodowej z lokalnymi warszawskimi akcentami. Do dyspozycji klientów jest również bar z szeroką ofertą alkoholi.

Budynek posiada również własne centrum konferencyjne. Oferuje dziewięć multimedialnych sal, o różnych powierzchniach, doskonale przystosowanych do przyjęcia małych, średnich i dużych grup gości. Są pełni wyposażone w sprzęt multimedialny, dostęp do światła dziennego oraz szybki Internet. Łącznie sale konferencyjne mogą pomieścić blisko 300 osób.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.07.2021
Aktualizacja: 28.07.2021