Warszawski hotel Vienna House na finiszu

Udostępnij artykuł
W lutym 2019 roku w biznesowej dzielnicy stolicy Polski zostanie otwarty hotel Vienna House Mokotow Warsaw. Zlokalizowany w pobliżu lotniska jest miejscem dla gości ceniących industrialne wzornictwo, tętniące życiem lobby, kreatywne spotkania i pierwszorzędną kuchnię.

Warszawa staje się coraz popularniejszym celem podróży. Każdego roku miasto odwiedza prawie 10 milionów turystów, którzy oceniają jego atrakcyjność na 8,66 w 10-punktowej skali. Zagraniczni turyści stanowią ponad 27% wszystkich odwiedzających. Większość z nich przybywa samolotem i nocuje w hotelach.

Vienna House Mokotow Warsaw znajduje się zaledwie 10 minut jazdy samochodem od Lotniska Chopina i stanowi zieloną oazę dla rozwijającej się biznesowej dzielnicy Mokotów.  – Vienna House Mokotow Warsaw jest wspaniałym wyborem dla osób podróżujących służbowo, ale też turystów przyjeżdżających z przyjaciółmi lub rodziną, którzy szukają zakwaterowania z daleka od tętniącego życiem centrum miasta – mówi Marta Karteczka, dyrektor generalna Vienna House Mokotow Warsaw. – Hotel jest przeciwieństwem typowego hotelu biznesowego. Serce tej komfortowej i stylowej przestrzeni tworzy lobby z barem, stołami coworkingowymi i dużą ilością zieleni. Jest ono bezpośrednio połączone z restauracją Greenhouse, gdzie serwowane są zdrowe i modne dania, od śniadań po kolacje – dodaje.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Prosty industrialny wystrój wnętrz charakteryzują najnowsze trendy w designie, bujna roślinność, naturalne materiały i współczesne cyfrowe rozwiązania. Będąc wewnątrz budynku, ma się poczucie bycia na zewnątrz. Restauracja Greenhouse wygląda jak ogród botaniczny, a taras w stylu włoskiego placu przywołuje śródziemnomorską atmosferę.

Wspaniałe śniadania to znak rozpoznawczy Vienna House. Są inspirowane wizytami na rynku, gdzie kupuje się sezonowe produkty i lokalne specjały. Świeże soki i koktajle, domowe przetwory, takie jak marynowane warzywa i dżemy, chleb regionalny oraz kawa, również na wynos, to tylko niektóre z zalet śniadania w formie bufetu w Vienna House Mokotow Warsaw. Najważniejsze jest korzystanie z najlepszych produktów od lokalnych dostawców. Restauracja Greenhouse specjalizuje się w pierwszorzędnych stekach, daniach wegetariańskich i wegańskich oraz potrawach z ryb. Przestronny taras i swobodny hotelowy bar szczególnie przyciągają uwagę. Można w nich spróbować regionalnych piw i win, a także koktajli ze świeżych składników, prosto z targu.

Stacje do samodzielnego zameldowania, możliwość wymeldowania przez Internet, usługa mobilnego concierge i bezpłatne szybkie WiFi to z kolei niektóre z cyfrowych udogodnień. W hotelu można też zadbać o kondycję fizyczną. Trening siłowy czy wytrzymałościowy można wykonać na najwyższym piętrze budynku, z którego roztacza się panorama na Mokotów.

Wnętrza hotelu łączą historię dzielnicy z koncepcją biurowca, komfortowymi nowoczesnymi udogodnieniami i współczesnym wystrojem. Wszystkie 164 pokoje mają dźwiękoszczelne okna sięgające od podłogi do sufitu, miejsce do pracy, bardzo duże, długie łóżka, łazienki z kabinami prysznicowymi i ekologicznymi kosmetykami, przemyślane oświetlenie i telewizory Smart TV.

Ponadto w większych pokojach Superior goście mogą korzystać z designerskiego ekspresu do kawy oraz szezlongu lub rozkładanej sofy. Hotel oferuje również pokoje łączone oraz dla alergików.

Przestrzeń konferencyjna o powierzchni 180 metrów kwadratowych jest wypełniona zielenią, co sprawia, że jest to prawdopodobnie najbardziej dotlenione miejsce spotkań w stolicy. Ofertę uzupełnia 50 miejsc parkingowych w garażu podziemnym. Pokoje są dostępne w cenie od 55 EUR za pokój jednoosobowy i od 75 EUR za dwuosobowy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.12.2018
Aktualizacja: 21.12.2018