Warszawski InterContinental ze specjalną ofertą na wakacje

8 czerwca stołeczny InterContinental otworzył się ponownie dla gości. Hotel prezentuje nowe standardy czystości, a także trzy propozycje spędzenia wakacji w Warszawie.

Z myślą o tych, którzy zdecydują się spędzić kilka dni w Warszawie hotel przygotował trzy pakiety dostosowane do indywidualnych zainteresowań: Odwiedź Warszawę i Zwiedzaj, Zrelaksuj się i Zrób zakupy.

Pierwsza oferta – Odwiedź Warszawę i zwiedzaj, jest dla tych, którzy chcą odkryć to miasto na nowo lub planują odwiedzić stolicę po raz pierwszy. W pakiecie poza pobytem w hotelu ze śniadaniem są 2 bilety do muzeum. Do wyboru: Muzeum Historii Żydów Polskich –  Polin, Muzeum Narodowe, Galeria Sztuki Zachęta, Centrum Nauki Kopernik
Dodatkowo doświadczony Concierge na życzenie gości przygotuje indywidulany plan zwiedzania miasta dostosowany do zainteresowań.

Odwiedź Warszawę i zrelaksuj się – to idealny wybór, dla tych którzy chcą wypocząć w jacuzzi z widokiem na panoramę miasta lub popływać w „basenie w chmurach” na 43 piętrze hotelu. Wszyscy, którzy wybiorą ten pakiet poza pobytem ze śniadaniem otrzymają masaż dłoni z indywidualnie dobraną maska w Pearl Beuty Clinic & Spa. 

Odwiedź Warszawę i rób zakupy – to propozycja dla wielbicieli zakupów. InterContinental Warszawa zaprosił do współpracy wyjątkowe marki : Parfums Christian Dior, Butik Dior w Galerii Mokotów, MMC Studio, POLANSKA & CO , SKINISSIMO, NAGO, LUMEEGO Candels, Oceanic, które przygotowały dla gości hotelu fantastyczne oferty i niespodzianki.

InterContinental Warszawa, należący do sieci IHG Hotels & Resorts,  skupiającej 5,9 tys. hoteli na całym świecie, na pierwszym miejscu stawia bezpieczeństwo i komfort gości oraz pracowników. We wszystkich hotelach należących do sieci,  1 czerwca 2020 ruszył program „Clean Promise” dotyczący nowych norm sanitarnych i standardów czystości min. użycie środków czystości klasy szpitalnej. Goście hotelu mogą się spodziewać dodatkowych procedur związanych z zapewnieniem czystości i bezpieczeństwa m.in.:

  • Recepcja: ograniczenie kontaktu przy zameldowaniu i wymeldowaniu, stacje dezynfekujące, dezynfekcja kart/ kluczy hotelowych
  • Pokoje gościnne: dodatkowa dezynfekcja przedmiotów znajdujących się w pokoju (np. pilot, elementy szklane itp.), nowe standardy dotyczące prania, użycie nowych środków do dezynfekcji całego pokoju.
  • Przestrzeń wspólna: dodatkowe czyszczenie powierzchni dotykowych, zachowanie dystansu, zastosowanie najwyższych standardów sanitarnych na basenie, siłowni i Club Lounge.
  • Restauracje, Bary i Room Service: dodatkowe standardy sanitarne oraz procedury związane z przechowywaniem żywności.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.