Warszawski Renaissance najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott

Udostępnij artykuł
W okresie styczeń-sierpień 2021 Renaissance Warsaw Airport Hotel został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International na tle 19 innych obiektów działających pod tą marką w państwach położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

W rankingu gości Marriott, hotel wyprzedza między innymi hotele tej marki w Dubaju, Moskwie, czy Tel Avivie. Wśród wskaźników wyróżniających hotel Renaissance goście najwyżej ocenili czystość w hotelu, obsługę oraz gastronomię.

Codziennie nie tylko stajemy na wysokości wyzwań lifestylowego hotelu pięciogwiazdkowego, ale również staramy się inspirować naszych gości i tworzyć atmosferę, w której czują się swobodniepodkreśla Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor generalna Renaissance Warsaw Airport Hotel i dodaje: – Dziękuję Ren Team za wspaniale wykonaną codzienną pracę, która została doceniona zarówno przez gości, jak również przedstawicieli sieci Marriott.

Congratulations, ren team!
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 05.10.2021
Aktualizacja: 05.10.2021