Wegetariańskie i wegańskie dania w sieci Thai Wok

Udostępnij artykuł

Od marca rusza roślinna wege-kampania Thai Woka – miesiąc promocji dań wegańskich i bezmięsnych dla fanów i wielbicieli azjatyckiej kuchni. Symbolem kampanii stał się wegański Pad Thai z kurczakiem roślinnym.

WEGAŃSKI PAD THAI Z KURCZAKIEM ROŚLINNYM W THAI WOK

Wegański Pad Thai

Thai Wok znany jest przede wszystkim z kultowego Pad Thaia, który rok w rok sprzedawany jest w milionach sztuk w całej Polsce. Sieć nie pozostała jednak obojętna na klientów będących na diecie wegańskiej i wegetariańskiej. Pad Thaia bez produktów odzwierzęcych można zamówić przez cały rok we wszystkich lokalach sieci – nie tylko z tofu czy warzywami, ale również z dodatkiem kurczaka a la roślinnego od firmy Vegetarian Butcher.

Roślinne menu w azjatyckiej odsłonie

W roślinnej ofercie Thai Woka tylko na okres marca znajdą się także wegańskie klopsiki w sosie żółte curry na bazie mleka kokosowego. Jest to łagodne danie, o kremowym smaku z roślinnymi, sojowymi klopsikami, ananasem i miksem warzyw. Danie podawane jest klasycznie z ryżem jaśminowym. W zeszłym roku danie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród wegan, ale i klientów, którzy szukali alternatywy do codziennie spożywanego mięsa.

Nowością w roślinnej ofercie będzie Tofu po azjatycku – bezmięsne danie z tofu i brokułami w pomidorowym, azjatyckim sosie, podawane wraz z sycącym jaśminowym ryżem. Danie jest bogate w białko roślinne i witaminy. Szczególnie polecane jest klientom, którzy chcą ograniczyć spożycie mięsa w swojej diecie.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Zielono, azjatycko i pysznie

Choć sieć już w zeszłych latach wprowadziła do oferty dania skierowane dla wegan i wegetarian – rozszerzenie oferty o kolejne dania bez mięsa jest odpowiedzią na zwiększający się z każdym rokiem procent klientów rezygnujących z produktów odzwierzęcych.

Nasza sieć restauracji azjatyckich stale dąży do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Badania konsumenckie jednoznacznie wskazały, że istnieje rosnące zapotrzebowanie na więcej opcji wegetariańskich w naszym menu. W związku z tym postanowiliśmy poszerzyć naszą ofertę, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów. Natomiast trzeba pamiętać, że obecna kampania w Thai Wok to nie tylko oferta dla osób niejedzących mięsa, ale również szansa na odkrycie nowych, pysznych smaków dla wszystkich naszych gości. – mówi Agnieszka Szczepek, Head Of Marketing sieci Thai Wok.

WEGAŃSKI PAD THAI Z KURCZAKIEM ROŚLINNYM W THAI WOK

Thai Wok ze swoim szerokim, bezmięsnym menu stawia poprzeczkę konkurencji w food courtach, promując zdrowsze, roślinne alternatywy codziennie spożywanych dań.

O Thai Woku

Thai Wok to sieć tajskich restauracji, znajdujących się w największych miastach i centrach handlowych w Polsce. Sieć znana jest z kultowego Pad Thaia i dań przygotowywanych na wokach przez wyspecjalizowanych kucharzy z Azji. Thai Wok liczy obecnie 24 restauracje w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia i Janki.

Źródło: Thai Wok

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 04.03.2024
Aktualizacja: 04.03.2024