Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek Makro

Jako ambasador marek Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych. Szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju będzie wyszukiwał różnego rodzaju produkty z całej Polski, takie jak dziczyzna, sery czy ryby, prezentował związane z nimi techniki kulinarne oraz przygotowywał na ich podstawie przepisy z wykorzystaniem produktów marek własnych. Doradzi również w procesie przygotowywania wzbogaconej oferty kolejnych profesjonalnych produktów dla gastronomii.

Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska Wojciech Harapkiewicz wystąpi również w kampanii promocyjnej nowych marek własnych Makro Polska w prasie branżowej, Internecie i mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook, Instagram i w kanale YouTube marki. W halach Makro pojawi się również specjalne oznakowanie.

Wszystkie produkty Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni. Zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. Obecnie na półkach hal Makro można znaleźć 500 produktów tych marek, do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się łącznie ponad 800 pozycji.

Linia Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone czy grzyby. Produkty marki Makro Premium, takie jak pulpa mango czy carpaccio wołowe, cechują się ponad-przeciętnymi standardami jakości oraz dedykowane są najbardziej kreatywnym i wymagającym klientom. Natomiast Makro Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne, testowane w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach. Na klientów czekają m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, frytownice, grille, noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania.

Ambasador marek własnych Makro Wojciech Harapkiewicz jest zaangażowany także w inne inicjatywy prowadzone przez sieć hurtowni. Jest on członkiem Rady Programowej Szefa dla Młodych Talentów – edukacyjnego programu odpowiedzialności społecznej skierowanego do młodych kucharzy. Harapkiewicz zasiada również w jury konkursu dla szkół gastronomicznych Wyzwanie Makro Chefa oraz prowadzi warsztaty kulinarne dla przedstawicieli branży HoReCa w ramach programu Szef dla Szefów.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.