Wyjątkowe produkty LUVA.menu na XIII Forum Profit Hotel 2018

Udostępnij artykuł
Marka obecna na rynku od 1933 roku, znajdująca się w portfolio polskiej, rodzinnej firmy jaguargift.com, prowadzonej przez Tomasza Chwiłowicza, jest Sponsorem Strategicznym najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy. Podczas konferencji firma zaprezentuje swoją aktualną ofertę oraz spotka się z kilkudziesięcioma kupcami z największych obiektów niezależnych oraz sieci hotelarskich w Polsce.

Funkcjonowanie rodzinnego biznesu rozpoczęło się trzy pokolenia wcześniej, gdy w 1933 roku 19-letni Stefan Chwiłowicz – dziadek obecnego właściciela firmy, ukończył termin u mistrza rymarskiego. Jeszcze w tym samym roku Stefan rozpoczął samodzielną pracę. Jedynym dostępnym środkiem transportu – rowerem, odwiedzał gospodarstwa, w których dokonywał drobnych napraw uprzęży dla koni. W kolejnych latach stać go było już na to, by zakupić niezbędne narzędzia i w budynkach gospodarczych we wsi Ostrowąż, otworzyć zakład produkujący owe uprzęże. Początkowo zatrudnionych było jedynie kilku pracowników.

Technologia nie była skomplikowana, jednak wymagała rzemieślniczej precyzji. Uprzęże szyte były ręcznie w drewnianych ławkach przy pomocy szydła i dratwy, potem sprzedawane na targowiskach wiejskich gospodarzom uprawiającym rolę końmi. Fachu rymarskiego od Stefana uczył się Franciszek, a od niego jego syn Tomasz. Na przestrzeni lat, w miarę jak zmieniał się obraz wsi, a konie były zastępowane przez ciągniki, Franciszek szukając nowych rynków zbytu, rozpoczął produkcję galanterii skórzanej: portfeli, teczek, różnego rodzaju etui, które dostarczał do sklepów i hurtowni. Tak, jak w polu maszyny zastąpiły konie, tak w zakładzie pojawiły się maszyny elektryczne, zastępując ławki do ręcznego szycia uprzęży.

Ważnym momentem w rozwoju firmy było opracowanie przez nią w latach 80-tych technologii produkcji skórzanego tłoka do pompek, który dzięki umowie z fabryką rowerów Romet znalazł się w każdej polskiej pompce do roweru czy samochodu. Denominacja złotego, która nastąpiła w latach 90-tych dała polskim rzemieślnikom prezent w postaci popytu na setki tysięcy skórzanych podkówek i portfeli do monet. Śmiało można rzec, że życie firmy przez dziesiątki lat związane było z potrzebami i historią kraju.

Na przestrzeni lat podmiot gospodarczy się zmieniał, lecz rodzinna tradycja i pasja do skórzanego rzemiosła pozostała niezmienna.

– Gdy rówieśnicy bawili się w piaskownicy, ja będąc dzieckiem bawiłem się skrawkami skór w warsztacie mojego ojca, doskonale pamiętam ten piękny zapach skóry, nie potrafiłbym robić nic innego – mówi Tomasz Chwiłowicz.

Współcześnie prowadzona przez niego firma zajmuje się produkcją galanterii skórzanej własnej marki Persona, którą sprzedaje jako biznesowe upominki klasy premium. Firma została wielokrotnie nagrodzona jako najlepszy producent branży reklamowej, a jej produkty corocznie wyróżniane są podczas targów branżowych. Aktualnie JaguarGift obecny jest na wszystkich rynkach europejskich, wciąż poszukuje nowatorskich i oryginalnych pomysłów, patentując opracowane przez siebie wzory. Oprócz produkcji pod własna marką, firma od lat wytwarza również produkty dla innych marek.

Dostrzegając potencjał branży HoReCa, od jednego ze swoich niemieckich klientów nabyła markę kart menu LUVA. Przykład ten pokazuje, jak mogą się rozwijać polskie rodzinne przedsiębiorstwa, bez kompleksów znajdując dla siebie miejsce na europejskim rynku.

– Wierzymy, że nasza pasja do tworzenia pięknych i praktycznych przedmiotów ze skóry, zaowocuje produktami, które będą przez klientów podziwiane i pożądane – podsumowuje Tomasz Chwiłowicz.

Wszystkich właścicieli / dyrektorów hoteli i obiektów hotelowych, którzy jeszcze chcieliby dołączyć do naszego wydarzenia, informujemy, że aktualnie mogą skorzystać ze specjalnej oferty KARTA WSTĘPU HOTELARZA – w cenie 490 PLN + VAT! Obejmuje ona: całodzienny udział w Forum, dyskusjach panelowych i kuluarowych; spotkania z dostawcami, lunch w hotelowej restauracji Lilla Veneda; udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Profit Hotel Awards 2018 oraz Supplier of the Year 2018, napoje i przekąski przez cały dzień. Uwaga liczba miejsc ograniczona!

AKTUALNA LISTA OBIEKTÓW REPREZENTOWANYCH
PRZEZ WŁAŚCICIELI, INWESTORÓW, KUPCÓW I DYREKTORÓW
NA XIII FORUM PROFIT HOTEL 2018

> prosimy kliknąć <

XIII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL to prestiżowe i najważniejsze w Polsce spotkanie hotelarzy. Uczestnikami wydarzenia są przedstawiciele reprezentujący hotele i obiekty noclegowe w osobach: właścicieli, dyrektorów hoteli i obiektów niezależnych; prezesów, członków zarządów, dyrektorów i kupców z sieci hotelarskich, a także dostawcy nowoczesnych technologii, produktów, usług i zaopatrzenia dla hoteli oraz gastronomii.

Organizator:
BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca m.in.  czasopism ŚWIAT HOTELI, NOWOŚCI GASTRONOMICZNE oraz portalu HORECANET.PL

Uczestnictwo w wydarzeniu zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy dotyczącej wyłącznie sprawdzonych sposobów na rozwój biznesu i wymianą doświadczeń
● dyskusje z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą w sekcji wystawienniczej
● lunch w restauracji Warsaw Marriott Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Profit Hotel Awards 2018 i Supplier of the Year 2018
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień, niespodzianki

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Karolina Stępniak
dyrektor wydawnicza
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 10.12.2018
Aktualizacja: 10.12.2018