W hotelu odbyła się pierwsza odsłona Local Days By Mercure. Będące częścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa otwiera się na lokalną kulturę, tradycję i smaki. Zgromadzeni goście mogli obejrzeć pokazy kolekcji krakowskiego stylisty fryzur i projektanta – Claudiusa, występ Magdy Steczkowskiej oraz liczne, przygotowane przez hotel atrakcje. Wydarzenie, w którym udział wzięło ponad 200 osób, poprowadziła Dorota Gardias, dziennikarka i prezenterka telewizyjna.
Program Discover Local i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto, były okazją do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnym rzemiosłem, kuchnią i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki.28 listopada, w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto, zobaczyć można było to, co łączy hotel z lokalnym otoczeniem. Wśród atrakcji znalazł się pokaz najnowszej kolekcji Claudiusa – Claudius Scissor – utalentowanego krakowskiego projektanta mody i kreatora fryzur, założyciela i dyrektora kreatywnego Claudius Hair Treser Academy.Wśród obecnych na wybiegu modeli zobaczyć można było m.in. Daniela Borzewskiego, aktualnego Mistera Polski, a także dwóch Wicemisterów – Olka Ramutkowskiego i Adriana Pętera. Magię wieczoru podkreślił występ zakochanej w Małopolsce, charyzmatycznej wokalistki Magdy Steczkowskiej.
Lokalne smaki Krakowa
Na zgromadzonych gości, poza lokalnymi akcentami modowymi i muzycznymi, czekały również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Macieja Plutę – szefa kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto i jego zespół. Inspiracją był Stary Kleparz, najstarsze nieprzerwanie działające targowisko w Krakowie, położone tuż za hotelem. Serwowane, podane w nowoczesnej odsłonie dania, opierały się na produktach regionalnych i reprezentowały smaki charakterystyczne dla regionu.
Jesteśmy dumni, że podczas takich wydarzeń, jak Local Days by Mercure możemy pokazywać Kraków od prawdziwej, żywej strony. Autentyczność to dla nas smaki, partnerzy i prawdziwa gościnność, których po raz kolejny, dzięki pracy całego zespołu mogliśmy wspólnie doświadczyć – powiedział Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.
ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Magia wieczoru
Kuchnia, muzyka i moda, stanowiły doskonałe rozpoczęcie tego magicznego wieczoru. W wydarzenie zaangażowało się ponadto kilkunastu partnerów, wśród których obecni byli: PGD Volvo Cars, krakowska firma, która od ponad 30 lat tworzy jedną z najsilniejszych w Polsce firm motoryzacyjnych i która w ramach wieczoru zapewniła ekspozycję pięciu luksusowych aut marki Volvo, synonim wieloletniej tradycji i rękodzieła, producent ręcznie wytwarzanych much: Muchy Wąsowski, rodzinna firma z wieloletnimi tradycjami w branży pszczelarskiej – Gospodarstwo Pasieczne Łysoń, oferująca wysokiej jakości wina winnica Jura, pracownia ceramiczna SOLO KOLEKTYW, a także producent niebanalnych skarpet KREBO, producent żywności ekologicznej Charsznickie Pola Natury, pracownia VELOUR CAKE STUDIO oraz ASSIETE PRACOWNIA CUKIERNICZA, Tłocznia Maurera z bestsellerem Śliwowica Łącka i Browar Trzy Korony, Zegarki Bulova – znana i ceniona, marka zegarków z bogatą historią, a także oferująca niemal 250 sklepów w sercu Krakowa Galeria Krakowska. Niezwykłą, przygotowaną przez Mercure Kraków Stare Miasto niespodzianką było także uroczyste odsłonięcie mapy atrakcji Discover Local. Na ręcznie malowanej, dostępnej dla wszystkich gości grafice zaznaczone zostały najważniejsze miejsca, które będąc w Krakowie należy zobaczyć – również te nieoczywiste.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.