Zaskakujące burgery w krakowskich Ibisach

Udostępnij artykuł
Burger to bardzo proste, pożywne i smaczne danie, które zyskało popularność na całym świecie. Już dziś można spróbować ich nowego oblicza w hotelach ibis w Krakowie.

Idealnym rozwiązaniem dla zamawiania dań podczas grupowych wyjść może być propozycja w menu hotelowej restauracji: Party Burger niespotykana dotąd pozycja w niewiarygodnie dużych rozmiarach, którą można dzielić między kilka osób. Będzie oryginalną przekąską przy rozmowie, gdy nie mamy ochoty na całe danie i na pewno zaspokoi nasz głód. Dzięki nowościom proponowanym przez doświadczonych kucharzy ibis Kitchen goście mogą czerpać jeszcze większą przyjemność ze wspólnego jedzenia i spędzania czasu.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dotychczas jednym z niewielu posiłków, którymi ludzie lubili się dzielić, próbując nowych połączeń, była włoska pizza. Jej wyjątkowy smak i rozmiar umożliwiał łatwy podział dania pomiędzy kilka osób. Czas na krok w przód i odkrycie czegoś nowego. Krakowskie hotele sieci ibis proponują nowe rozwiązanie starego problemu. W hotelowym menu znalazł się Party Burger i Deska Burgerów. Oferta skierowana jest nie tylko do osób, gotowych na próbowanie nieznanych połączeń smaków, ale także rodzin z dziećmi. Najmłodsi członkowie rodziny słyną z tego, że nie chcą zamawiać dań z „dziecięcego menu”. Jaka radość spotkałaby dziecko i jego rodziców, które zamiast małej porcji posiłku, dostałoby burgera o średnicy pizzy? Takie danie to przepis na pokonanie głodu dla całej rodziny.

Niektórzy goście lubią wyzwania, dlatego na życzenie gościa istnieje możliwość podania Party Burgera w całości, bez krojenia na mniejsze części. Wyjątkowa wielkość posiłku może być nie lada zaskoczeniem. Nie jest to jednak typowy burger w rozmiarze XXL ze zwielokrotnioną porcją mięsa wołowego. Posiada on kilkakrotnie większą ilość wszystkich dodatków. Właśnie to czyni go tak wyjątkowym!

Restauracja hotelowa, oprócz ponadwymiarowych burgerów, daje także możliwość personalizacji dania. Goście mogą spośród wszystkich dostępnych do burgerów dodatków samodzielnie wybierać te, które najbardziej lubią. Aspektem dodającym burgerom wyjątkowości jest zamieszczenie imienia gościa na chorągiewce wbitej w bułkę. Dodaje to poczucia wyjątkowości daniu, a także możliwość jeszcze głębszego delektowania się smakiem serwowanych potraw.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.10.2018
Aktualizacja: 09.10.2018