Głównym celem festiwalu jest promocja rodzimej kuchni oraz lokalnych restauracji. Akcja, organizowana przez sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, potrwa od 4 do 24 listopada. Wezmą w niej udział lokale z całej Polski.
Sieć hurtowni Makro Polska ponownie zaprasza restauratorów oraz gości do wspólnego celebrowania Święta Niepodległości i odkrywania narodowych dań. Głównym celem akcji Tydzień Kuchni Polskiej jest promocja bogactwa i różnorodności polskich smaków oraz wsparcie lokalnych restauracji. Festiwal cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdza fakt, że w zeszłym roku wzięło w nim udział ponad 400 lokali z całego kraju.
Kuchnia polska stale zyskuje na znaczeniu. Według raportu „Polska na Talerzu 2023” blisko połowa badanych wybiera rodzime dania – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w Makro Polska. – Poprzez Tydzień Kuchni Polskiej odpowiadamy zatem na potrzeby gości, pokazując tradycyjną kuchnię w niecodziennym wydaniu i wspierając przy tym lokalne restauracje.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Lokale uczestniczące w festiwalu otrzymają wsparcie od Makro w postaci pakietu materiałów promocyjnych, dostępu do systemu rezerwacyjnego, specjalnej oferty na produkty oraz kompendium wiedzy przygotowanego przez szefów kuchni Akademii Inspiracji. W ramach festiwalu organizowana jest także ogólnopolska kampania informacyjna, dzięki której restauratorzy będą mogli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i wypromować swoją markę w mediach i social mediach.
Restauratorzy zainteresowani udziałem w akcji mogą wysłać swoje zgłoszenie pod adres [email protected] bądź skontaktować się z przedstawicielem handlowym Makro Polska. Więcej informacji na temat Tygodnia Kuchni Polskiej jest dostępnych na stronie: https://tydzien-kuchni-polskiej.pl.
O Tygodniu Kuchni Polskiej
Tydzień Kuchni Polskiej odbywa się od 2018 w ramach jednego z kluczowych programów odpowiedzialności społecznej Makro, Polskich Skarbów Kulinarnych. Co roku w okolicach 11 listopada z okazji Święta Niepodległości goście mają okazję spróbować specjalnie przygotowanego trzydaniowego menu. Celem akcji jest promocja kuchni polskiej oraz wsparcie lokalnych restauracji.
Materiał powstał we współpracy z Makro Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.