Zdjęcie na kawie dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu w kawiarniach Tchibo

Udostępnij artykuł

Klienci odwiedzający wybrane sklepy Tchibo w Polsce będą mogli cieszyć się kawą z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem, np. zdjęciem z wakacji czy „selfie”. Wszystko za sprawą urządzeń do drukowania bezpośrednio na kawie. #SelfieTchiboccino to nieszablonowy sposób na podzielenie się emocjami lub celebrowanie codzienności z najbliższymi.

Usługa będzie dostępna za darmo dla klientów kawiarni Tchibo, którzy zdecydują się kupić kawę z pianką, np. cappuccino lub latte, zarówno na miejscu, jak i na wynos. Na piance będzie można nadrukować „selfie” wykonane za pomocą kamery zamontowanej w urządzeniu, a także ulubione zdjęcie, np. z wakacji czy innego miłego momentu, dzięki możliwości wgrania zdjęcia za pomocą kodu QR.

#SelfieTchiboccino, czyli kawa z nadrukowanym, wybranym przez nas przekazem, to świetny sposób na niekonwencjonalne opowiedzenie o swoich uczuciach, sukcesach lub po prostu celebrowanie codzienności. Nie musimy się ograniczać do komunikacji z tymi, którzy są blisko nas, możemy też zrobić zdjęcie małego kawowego dzieła sztuki i przesłać je do adresata w wiadomości prywatnej lub zamieścić w mediach społecznościowych wyjaśnia Olga Tobiasz, Shop Marketing Manager Tchibo w Polsce.

Jak stworzyć #SelfieTchiboccino?

Po zakupie kawy należy przenieść ją do specjalnej drukarki, której obsługa jest bardzo intuicyjna. Następnie możliwości są dwie – jedną z nich jest wgranie swojego zdjęcia lub grafiki za pomocą dostępnego na ekranie kodu QR, drugą, jeśli zależy nam na tym, aby uchwycić to, co „tu i teraz” – zrobienie „selfie”, używając do tego wmontowanej kamery. Po wciśnięciu przycisku „OK” urządzenie zacznie drukować wybraną fotografię i tak powstanie własna, wyjątkowa kawa.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

#SelfieTchiboccino to nie tylko unikatowy koncept, ale i wyjątkowe doświadczenie, którym można się dzielić zarówno offline (jeśli np. spędzamy czas z daną osobą), jak i online, publikując zdjęcie #SelfieTchiboccino w mediach społecznościowych lub wysyłając je poprzez wybrany komunikator.

Substancja, z której powstaje nadruk, jest wegańska, bezglutenowa i nie zawiera alergenów, zaś pianka, na której najlepiej drukuje się zdjęcie, może być przygotowana zarówno z mleka krowiego, jak i napojów roślinnych.

Lista sklepów, w których usługa jest dostępna:

  • Warszawa – CH Złote Tarasy (ul. Złota 59)
  • Warszawa – CH Sadyba Best Mall (ul. Powsińska 31)
  • Katowice – CH Silesia City Center (ul. Chorzowska 107)
  • Opole – CH Karolinka (ul. Wrocławska 152/154)
  • Gdańsk – CH City Forum (ul. Targ Sienny 7)
  • Kraków – Galeria Krakowska (ul. Pawia 5)
  • Zielona Góra – CH Focus Park (ul. Wrocławska 17)
  • Wrocław – CH Magnolia (ul. Legnicka 58)

Źródło: Tchibo

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Autor: Horecanet
Opublikowano: 15.09.2023
Aktualizacja: 15.09.2023