Zmiany mają podłoże marketingowe i nie wiążą się z dużymi inwestycjami, a jedynie z drobnymi remontami i reorganizacjami w spa i pubie oraz w całym hotelu. Chcemy otworzyć się na współpracę z mediami i promować nasz hotel nie tylko – jak do tej pory – jako dobre miejsce do organizacji konferencji. Chcemy przyciągnąć także gości indywidualnych z całego kraju oraz zagranicznych – mówi portalowi Horecanet.pl, Adriana Danilewicz, specjalista ds. sprzedaży i marketingu hotelu.
Nowe nazwy mają służyć jasnej i czystej identyfikacji zarówno hotelu jak i spa oraz pubu w świadomości gości. Na twórców najciekawszych z nich czekają atrakcyjne nagrody, m.in.: dwa weekendowe vouchery na pobyty dla dwóch osób w hotelu, z możliwością korzystania z basenu, sali fitness i części ogólnej spa, gościnnym rabatem na zabiegi oraz firmowym drinkiem w pubie, cztery vouchery do części ogólnej spa. Propozycje nowych nazw można zgłaszać do 3 maja 2010 r.
Do tej pory pub hotelu Millenium nosił nazwę Magiczne Oko. Jego specjalnością jest duży wybór drinków i alkoholi oraz nastrojowe wnętrza. Od kwietnia co tydzień w piątek i sobotę organizowane będą w nim weekendowe wieczory dyskotekowo-taneczne. Hotelowe centrum wellness&spa oferuje zabiegi marek Thalgo, Dibi i Olos. W skład tej strefy wchodzą m.in.: jacuzzi z koloroterapią, parowa łaźnia turecka z podgrzewanymi płytami marmurowymi, sauna na podczerwień, sauna sucha – fińska, kabina parowa z wanną i biczami wodnymi, grota solna.
EFH przejęła zarządzane hotelem Millenium od spółki De Iure Nieruchomości w grudniu 2009 roku. Łączna wartość transakcji wyniosła 10,8 mln zł.