75-lecie marki InterContinental z Warszawą w tle

Udostępnij artykuł

5 maja w Apartamencie Prezydenckim InterContinental Warszawa odbył się event, któremu przyświecał jubileusz 75-lecia marki InterContinental Hotels & Resorts. Hotel zapewnił gościom wiele atrakcji związanych z modą, sztuką i najwyższej jakości oprawą kulinarną.

Karolina Stępniak, Britta Kutz, Monika Mikulska-Guźniczak
Karolina Stępniak – Świat Hoteli, Britta Kutz – General Manager hotelu, Monika Mikulska-Guźniczak – Cluster Director of Public Relations & Marketing IHG

Warszawski InterContinental i MMC studio zaprosili gości na 40. piętro hotelu do Apartamentu Prezydenckiego, który zamienił się w na ten dzień w miejski park, aby wspólnie opowiedzieć historie o wyjątkowym mieście – Warszawie. O Warszawie kulinarnie opowiadał Karol Okrasa, szef kuchni restauracji Platter by Karol Okrasa, który specjalnie na tę okazję przygotował menu pełne warszawskich smaków m.in.: flaczki z pulpetami, cynaderki w miodzie z octem i pyzy ze słoika. Miejska moda duetu MMC Studio miała formę wernisażu połączonego z pokazem mody i była radosna, pełna kolorów i bardzo energetyczna.

Goście podziwiali panoramę stolicy, popijać szampana i rozkoszując się wyjątkowym widokiem.

Partnerami wydarzenia byli: Brill AV media, EISENBERG Paris, Piper-Heidsieck, Cisowianka Perlage, Kazar.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Opublikowano: 06.05.2022
Aktualizacja: 09.05.2022