AC Hotel by Marriott Kraków na finiszu – wizualizacje

Udostępnij artykuł
Swoich pierwszych gości przyjmie w lipcu br. AC Hotel by Marriott Kraków mieści się przy al. 3 Maja 51 w sąsiedztwie Błoń Krakowskich, Parku Jordana, a także stadionu Wisły. Inwestorem jest spółka z Grupy Portfel Inwestycyjny.

AC Hotel by Marriott Kraków będzie największym obiektem działającym pod marką w Polsce oraz Europie Środkowej. Zajmie powierzchnię 22 tys. mkw.

Krakowski AC by Marriott będzie posiadał 300 pokoi w ośmiu kategoriach. Tarasy i balkony do nawet 40 mkw., dziewięć sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 670 mkw., wielofunkcyjną restaurację z ogródkiem, basen wraz zapleczem spa, a także centrum fitness. Dodatkowym atutem obiektu będzie garaż na 110 miejsc parkingowych oraz trzy miejsca autokarowe.

Inwestorem jest spółka z Grupy Portfel Inwestycyjny działająca na rynku polskim od blisko 10 lat. W ostatnim czasie zainwestowała kilkaset milionów złotych w rozmaite projekty deweloperskie, w związku z tym obecnie tworzy grupę hotelową. Grupa Portfel Inwestycyjny powstała z inicjatywy Macieja Zientary, bankiera inwestycyjnego, a także przedsiębiorcy, zarządzającego funduszami inwestycyjnymi.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać <<

Autorem projektu jest Biuro projektowe B2 Studio z Krakowa – głównym projektantem jest Witold Frączek pracujący od początku przy projekcie, a także podczas jego ewolucji. Projekt wnętrz powstaje przy współpracy z biurem Tremend.

Za uruchomienie i zarządzanie obiektu odpowiada spółka operatorska z grupy Portfela Inwestycyjnego – Portfel Inwestycyjny Management. Projekt jest finansowany we współpracy z Santander Bank Polska.

AC by Marriott jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek hotelowych z portfolio Marriotta. Idealnie wpisze się swoim charakterem w styl tego miasta – powiedział Janusz Mitulski, Senior Director Development CEE & Ukraine sieci Marriott International. – Jesteśmy dumni, że czwarty hotel pod tą marką w regionie Europy Środkowo – Wschodniej otworzy się właśnie w Krakowie. Mieście, które jest najpopularniejszą destynacją turystyczną naszego krajudodał Mitulski.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.05.2021
Aktualizacja: 04.05.2021