Accor otworzy pierwszy w pełni cyfrowy hotel w Północnej Europie

Udostępnij artykuł
Będzie nim zlokalizowany w Wielkiej Brytanii ibis Styles London Gloucester Road, działający w oparciu o integrację nowoczesnych technologii. Ambicją grupy jest oferowanie gościom pełnego pakietu cyfrowych rozwiązań. Tak, aby dzięki technologii wznieść guest experience i prace całej hotelowej załogi na jeszcze wyższy poziom profesjonalizmu. Zapewniając wszystkim bezpieczny i ciepły pobyt. 

Ibis Styles London Gloucester Road zaoferuje zdigitalizowane i bezkontaktowe rozwiązania na każdym etapie pobytu gościa, gwarantujące szybką i bezpieczną obsługę. Cyfrowy ekosystem obejmie takie rozwiązania i usługi, jak mobilny meldunek online, internetowy system płatności, cyfrowy klucz Accor Key, usługi F&B i obsługę hotelową za pośrednictwem Whatsapp w trakcie pobytu. Innowacyjne podejście do guest experience w pełni dopasowane do nowej rzeczywistości podróżowania rozpocznie się od londyńskiego hotelu. Obejmie co najmniej 50 proc. obiektów grupy w najbliższych pięciu latach.

W dzisiejszej rzeczywistości coraz więcej gości szuka możliwości podróżowania z maksymalnym ograniczeniem kontaktów oraz bezpieczną i intuicyjną obsługą. Co właśnie chcemy im zaoferować w nowym hotelu. Nasze rozwiązania nie wiążą się z wprowadzeniem bezosobowej obsługi, ale integracji inteligentnych technologii zawsze w gotowości dla naszych gości. Technologie dzisiaj są częścią naszej codzienności, a teraz w pełni staną się hotelową rzeczywistością w zakresie guest expierience – mówi Carla Milovanov, SVP Customer Technology Services, Accor.

Zameldowanie się w hotelu będzie łatwiejsze dzięki inteligentnym bezkontaktowym rozwiązaniom online. Każdy gość będzie mógł samodzielnie zameldować się z poziomu smartfona, tabletu czy laptopa. Accor rozszerza także istniejącą funkcjonalność szybkiego wymeldowania (FCO – Fast Check-Out) dla wszystkich gości, dostępną z poziomu urządzeń mobilnych i oferującą wysłanie faktury w formacie PDF na skrzynkę e-mail.

Autorska mobilna technologia Accor, FOLS, umożliwia obsłudze powitanie każdego gościa z łatwością, eliminując konieczność pracy recepcji na rzecz bezpośrednich interakcji. Wprowadzenie mobilnej wersji technologii daje załodze możliwość kontaktu z gośćmi za pośrednictwem systemów operacyjnych, pozwalających na zarządzanie codziennymi obowiązkami. Od wprowadzenia rozwiązania w 2018 roku technologia cieszy się dobrym odbiorem gości i pracowników hoteli.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

Każdy gość odwiedzający ibis Styles London Gloucester Road otrzyma cyfrowe klucze do pokoi i wind, dostępne z poziomu smartfona. Accor planuje wprowadzić rozwiązanie Accor Key na całym świecie. Tylko w samym 2021 grupa wyposaży 20 tys. drzwi w tę funkcjonalność. Będzie dostępna także we wszystkich hotelach uruchamianych od lata bieżącego roku. Jednocześnie goście będą mogli dokonywać płatności dzięki Pay By Link, umożliwiającej jednorazowe logowanie i bieżące wydatki w trakcie pobytu. Usługa Click Pay Collect umożliwi gościom zamawianie posiłków i pozycji z hotelowego cyfrowego menu za pośrednictwem smartfona wprost do pokoju. Kontakt z obsługą zapewni pełna integracja hotelowych systemów z aplikacją Whatsapp, umożliwiając gościom jak największą wygodę podczas pobytu.

Technologia jest niesamowicie ważną częścią naszej działalności biznesowej. Pozwala zespołom hotelowym świadczyć serwis najwyższej jakości i dostarczać niezapomniane doświadczenia z pobytu w hotelu. Nasza codzienność jest coraz mocniej integrowana z technologiami, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie jej także do hoteli Accor. Chcemy zapewniać naszym gościom wszystko, czego potrzebują zgodnie z ich codziennym stylem życia. W pełni zdajemy sobie sprawę z tego, ze szczególnie dzisiaj, we wciąż zmieniającym się świecie goście poszukują gwarancji bezpieczeństwa i zachowania dystansu społecznego. Dlatego nowoczesne technologie przychodzą z pomocą w idealnym dla nas wszystkich czasie. Priorytetem cyfrowych rozwiązań, jakie wprowadzamy w hotelach, są nasi goście – tłumaczy Luc Gesvret, SVP Loyalty, Partnership & Guest Relations, Accor Northern Europe.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.03.2021
Aktualizacja: 30.03.2021