Accor powołuje radę liderów kształtujących przyszłość sektora wyjazdów służbowych

Udostępnij artykuł

Grupa Accor i przedstawiciele 17 korporacji z całego świata stworzyli Globalną Radę Liderów, która ma zaprojektować i ukształtować nową erę podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz eventów w nadchodzących latach.  

Jej celem jest doradztwo oraz przekształcenie przyszłości sektora wyjazdów i spotkań służbowych. Wśród delegatów Rady znajdują się przedstawiciele takich sektorów jak usługi, finanse, inżynieria, produkcja, transport, energetyka i technologie. Łączna liczba członków obejmuje ponad 2,7 miliona podróżnych.

Pierwszą sesję rady, która odbyła się na początku czerwca w Paryżu, poprowadziła Sophie Hulgard, Chief Sales Officer w Accor. Wśród tematów, nad jakimi debatowali delegaci znalazły się: zmieniające się oczekiwania firm i pracowników, znaczenie personalizacji i programów lojalnościowych w sektorze B2B, zrównoważony rozwój oraz rola cen i kanałów dystrybucji.

Priorytety Rady

Rada wyróżniła trzy najważniejsze priorytety dla podróży służbowych, którymi są:

1.    Doświadczenia i dobre samopoczucie oraz zapewnienie pracownikom bezpieczeństwa przy wykorzystaniu wydajnych rozwiązań cyfrowych.

2.    Zarządzanie kosztami i optymalizacja – w celu wydajności i redukcji wydatków.

3.    Zrównoważony rozwój i działania – zwracanie uwagi na budżety emisji dwutlenku węgla, integrację i inkluzyjność.

Dynamika podróży służbowych szybko ewoluuje. Dostosowanie się do nowych wymagań i priorytetów ma kluczowe znaczenie zarówno dla naszych klientów, jak i firm z branży hotelarskiej czy gastronomicznej. Rada GLC jest kluczowym forum wymiany spostrzeżeń i współpracy nad rozwiązaniami, które spełniają zmieniające się potrzeby osób podróżujących służbowoskomentowała Sophie Hulgard, Chief Sales Officer w Accor.

GLC ma na celu generowanie cennych spostrzeżeń i praktycznych strategii, które napędzają i przekształcają podróże służbowe, wpływając na sektor na całym świecie.

Ustalenia rady zostaną zebrane przez Accor w kompleksowym raporcie, którego premiera odbędzie się jeszcze w tym roku.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli maj-czerwiec

Podróże służbowe przechodzą głęboką transformację, napędzaną zwiększonym naciskiem na elastyczność, zrównoważony rozwój i personalizację. Dzisiaj sektor poszukuje czegoś więcej niż tylko wydajności i komfortu, priorytetem staje się ESG, oferowane doświadczenia i płynna integracja cyfrowych technologii. Accor dokłada wszelkich starań, aby nie tylko zaspokajać te potrzeby, ale także przewidywać je, tak by każdy wyjazd był wzbogacającym przeżyciem dla każdego podsumowała Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium, Midscale & Economy Division w Accor

Powołanie GLC jest następnym krokiem wsparcia branży po „Masters of Travel”, corocznym spotkaniu rady doradczej Accor łączącej 38 liderów biznesu z całej Europy odpowiedzialnych za wyjazdy biznesowe. Tegoroczna, czwarta już edycja spotkania była poświęcona zrównoważonemu rozwojowi jako kluczowemu zagadnieniu dla menedżerów ds. delegacji służbowych i branży hotelarsko-gastronomicznej. Grupa dyskutowała również na temat rezerwacji, pobytów i płatności, a także uczestnictwa w programach lojalnościowych.

Źródło: Accor

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 09.07.2024
Aktualizacja: 09.07.2024