Accor: Sabina Bartyzel dyrektor operacyjną w Europie Wschodniej

Sabina Bartyzel będzie odpowiedzialna za działalność operacyjną hoteli w 16 krajach, jak również za relacje z partnerami.

Sabina jest ekspertką branży, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu hotelami, skupionej na wdrażaniu innowacji i optymalizacji przychodów kierującej się pasją do ludzi i najwyższym poziomemu usług. Z Grupą Orbis związana jest od 2002 roku. Po zmianach w strukturze firmy w 2019 roku stała się kluczowym pracownikiem Accor Services w Europie Wschodniej.

Sabina rozpoczęła swoją karierę w Novotel Kraków Centrum. Kolejnym etapem było objęcie pozycji zastępcy dyrektora, a następnie dyrektora generalnego w Ibis Kraków Centrum.

W 2011 roku została dyrektorem generalnym Novotel Kraków Centrum, a w późniejszym okresie objęła to samo stanowisko w Novotel Kraków City West. W międzyczasie, w 2014 roku, pełniła funkcję dyrektora regionalnego sieci Novotel i Mercure na terenie Polski Południowej. W 2016 roku przejęła kierownictwo nowo otwartego hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Rok później została dyrektorem regionalnym sieci hoteli klasy średniej na Węgrzech i jednocześnie dyrektorem generalnym Mercure Budapest Korona. Od 2018 roku odpowiadała za wyniki hoteli Accor na Węgrzech. Jej zakres odpowiedzialności został następnie rozszerzony o Czechy i Słowację.

Sabina Bartyzel ma również wieloletnie doświadczenie akademickie. Jako pasjonatka branży hotelarskiej i doświadczony trener wykładała w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Krakowie na Podyplomowym Studium Hotelarstwa. Byla również aktywnie zaangażowana w proces tworzenia programu nauczania.

ŚWIAT HOTELI czerwiec-lipiec 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Sabina głęboko wierzy w ludzi jako największy kapitał firmy. Od zawsze jej priorytetem było dbanie o jakość doświadczeń gości. Aktywnie angażuje się również w projekty CSR oraz działania promujące różnorodność, solidarność i walkę ze stereotypami. Trzy najważniejsze pojęcia, które od lat niezmiennie towarzyszą rozwojowi jej kariery zawodowej to: relacje międzyludzkie, najwyższa jakość usług w hotelarstwie oraz pielęgnowanie pasji i zainteresowań.

Regularnie biega – brała udział w kilkunastu maratonach na całym świecie, a jej wielką pasją są podróże.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.