Accor kontynuuje poszerzanie swojego portfolio i wprowadza nową lifestylową markę w segmencie midscale – Tribe. Aktualnie pod szyldem działa jeden hotel zlokalizowany w Perth w Australii. Do dyspozycji gości oddaje 126 pokoi.
Jak podkreśla Accor w komunikacie, kolejnych dziesięć obiektów – oferujących łącznie 1,7 tys. pokoi – jest w przygotowaniu. Ich otwarcie zaplanowano do 2022 roku. Natomiast do 2030 roku marka ma być obecna w 150 destynacjach, m.in. w takich miastach jak Paryż, Londyn , Singapur, Dubaj czy Bangkok.
Tribe zamierza w sposób przełomowy sprostać oczekiwaniom i wymaganiom gości. Dzięki elastycznemu i unikatowemu modelowi nowa koncepcja Tribe jest skierowana do międzynarodowych turystów. Niezależnie od tego, czy podróżujesz w interesach, czy w celach rekreacyjnych, społeczność Tribe jest podobna do dzisiejszych kobiet i mężczyzn: niezależna, ciekawa i pełna przygód – czytamy w komunikacie.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.