Accor wprowadza na rynek nową markę

Udostępnij artykuł
Accor kontynuuje poszerzanie swojego portfolio i wprowadza nową lifestylową markę w segmencie midscale – Tribe. Aktualnie pod szyldem działa jeden hotel zlokalizowany w Perth w Australii. Do dyspozycji gości oddaje 126 pokoi.

Jak podkreśla Accor w komunikacie, kolejnych dziesięć obiektów – oferujących łącznie 1,7 tys. pokoi – jest w przygotowaniu. Ich otwarcie zaplanowano do 2022 roku. Natomiast do 2030 roku marka ma być obecna w 150 destynacjach, m.in. w takich miastach jak Paryż, Londyn , Singapur, Dubaj czy Bangkok.

Tribe zamierza w sposób przełomowy sprostać oczekiwaniom i wymaganiom gości. Dzięki elastycznemu i unikatowemu modelowi nowa koncepcja Tribe jest skierowana do międzynarodowych turystów. Niezależnie od tego, czy podróżujesz w interesach, czy w celach rekreacyjnych, społeczność Tribe jest podobna do dzisiejszych kobiet i mężczyzn: niezależna, ciekawa i pełna przygód – czytamy w komunikacie.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.03.2019
Aktualizacja: 05.03.2019