Niedawno włączyliśmy się w ogólnopolską akcję informacyjną ,„Nie odwołuj rezerwacji, zmień termin”, a teraz my ruszamy z kolejną. Proponujemy możliwość zakupu cegiełek dla hoteli, które nasi Goście, jak tradycyjne vouchery, będą mogli wykorzystać w przyszłym roku, a w ramach cegiełki za 100 zł, Gość otrzyma do wykorzystania dodatkowe 20 zł – tłumaczy zasady akcji Elżbieta Lendo, prezes zarządu Harmony Polish Hotels. Jak podkreśla, do przedsięwzięcia mogą włączyć się wszystkie, polskie hotele.
Każdy z hoteli może sprzedawać cegiełki (vouchery) we własny zakresie, do wykorzystania w obiekcie, w ramach akcji #ratujmypolskiehotele.
Branża turystyczna staje w obliczu kryzysu o globalnym rozmiarze, większego niż wszystko, co znaliśmy do tej pory. Hotelarstwo to branża gospodarki niezwykle wrażliwa na takie sytuacje. Znajdujemy się w ogromnym kryzysie. Z tak dramatyczną sytuacją spotykamy się po raz pierwszy w życiu. Skala negatywnego wpływu pandemii koronawirusa jest niebywała – mówi Elżbieta Lendo i dodaje: Branża turystyczna w jednej chwili po prostu zatrzymała się, wiemy że konsekwencje będą druzgocące. Wykonaliśmy mnóstwo pracy mającej na celu wdrożenie pakietu pomocowego dla firm z branży hotelarskiej przez rząd, ale musimy iść dalej. Hotelarstwo nigdy nie będzie już takie jak przed koronawirusem. Czas ograniczonej, niestety do zera sprzedaży, powinniśmy wykorzystać na dostosowanie hoteli i ich obsługi do nowych oczekiwań gości, również w zakresie dbałości o ich bezpieczeństwo w obliczu nowych zagrożeń. Powinniśmy również uświadamiać naszych gości, że ta sytuacja kryzysowa może przełożyć się, w nieodległej perspektywie, na znaczne pogorszenie się oferty turystycznej w Polsce, niestety nie wszystkie hotele dadzą rady przetrwać tego kryzysu, wiele obiektów zniknie z hotelarskiej mamy Polski.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.