Akcja Harmony Polish Hotels – cegiełka dla hoteli

Udostępnij artykuł
Niedawno włączyliśmy się w ogólnopolską akcję informacyjną ,„Nie odwołuj rezerwacji, zmień termin”, a teraz my ruszamy z kolejną. Proponujemy możliwość zakupu cegiełek dla hoteli, które nasi Goście, jak tradycyjne vouchery, będą mogli wykorzystać w przyszłym roku, a w ramach cegiełki za 100 zł, Gość otrzyma do wykorzystania dodatkowe 20 zł – tłumaczy zasady akcji Elżbieta Lendo, prezes zarządu Harmony Polish Hotels. Jak podkreśla, do przedsięwzięcia mogą włączyć się wszystkie, polskie hotele.

Każdy z hoteli może sprzedawać cegiełki (vouchery) we własny zakresie, do wykorzystania w obiekcie, w ramach akcji #ratujmypolskiehotele.

Branża turystyczna staje w obliczu kryzysu o globalnym rozmiarze, większego niż wszystko, co znaliśmy do tej pory. Hotelarstwo to branża gospodarki niezwykle wrażliwa na takie sytuacje. Znajdujemy się w ogromnym kryzysie. Z tak dramatyczną sytuacją spotykamy się po raz pierwszy w życiu. Skala negatywnego wpływu pandemii koronawirusa jest niebywała – mówi Elżbieta Lendo i dodaje: Branża turystyczna w jednej chwili po prostu zatrzymała się, wiemy że konsekwencje będą druzgocące. Wykonaliśmy mnóstwo pracy mającej na celu wdrożenie pakietu pomocowego dla firm z branży hotelarskiej przez rząd, ale musimy iść dalej. Hotelarstwo nigdy nie będzie już takie jak przed koronawirusem. Czas ograniczonej, niestety do zera sprzedaży, powinniśmy wykorzystać na dostosowanie hoteli i ich obsługi do nowych oczekiwań gości, również w zakresie dbałości o ich bezpieczeństwo w obliczu nowych zagrożeń. Powinniśmy również uświadamiać naszych gości, że ta sytuacja kryzysowa może przełożyć się, w nieodległej perspektywie, na znaczne pogorszenie się oferty turystycznej w Polsce, niestety nie wszystkie hotele dadzą rady przetrwać tego kryzysu, wiele obiektów zniknie z hotelarskiej mamy Polski.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.03.2020
Aktualizacja: 18.03.2020