Aleksandra Matuszewska z PHH o planach i trendach

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2024] Planując modernizacje, zarówno w obiektach Halo jak i hotelach objętych franczyzą, staramy się sprostać wyzwaniom rynku. Przy skróconym oknie rezerwacyjnym, ważnym aspektem jest urozmaicona oferta hotelu. Goście często wybierają krótsze, lecz bardziej jakościowe pobyty – podkreśla w specjalnym komentarzu do Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2024 Aleksandra Matuszewska, dyrektor rozwoju Polskiego Holdingu Hotelowego.

Aleksandra Matuszewska PHH

Jesienią ubiegłego roku wprowadziliśmy na rynek własną markę hotelową – Halo. Pod nowym brandem działają cztery obiekty: Halo Szczyrk, Halo Toruń, Halo Hel i Halo Szczecin, a w dwóch kolejnych prowadzone są prace modernizacyjne (Halo Krynica i Halo Międzyzdroje). Naszą ambicją jest wykreowanie rozpoznawalnej marki Halo, do której chętnie się wraca. Zaproponowaliśmy naszym gościom mini program lojalnościowy – Halo! Wycieczka!, który zachęca do odwiedzin w każdej z czterech lokalizacji. W następnych latach przewidujemy kolejne rebrandingi, m.in. w Kołobrzegu i Zakopanem.

Halo dysponuje rekomendowanymi standardami marki i wytycznymi projektowymi, ale jako soft brand nie jest restrykcyjne, co pozwala na zachowanie unikalnego charakteru każdego obiektu przy jednoczesnym zapewnieniu spójności doświadczeń – łączy w sobie codzienność z wyjątkowością, podkreślając bliskość natury i autentyczność w relacjach z ludźmi. Widzimy, że nasi goście szanują te wartości. Szukają różnorodności, doceniają ciekawy design, a także dobry koncept gastronomiczny, który uzupełnia ofertę Halo. Jesteśmy niezwykle podbudowani, że po niepełnym roku wprowadzenia marki na rynek w wynikach wyszukiwania częściej pojawia się Halo niż dawne nazwy przebrandowionych obiektów.

Planując modernizacje, zarówno w obiektach Halo jak i hotelach objętych franczyzą, staramy się sprostać wyzwaniom rynku. Przy skróconym oknie rezerwacyjnym, ważnym aspektem jest urozmaicona oferta hotelu. Goście często wybierają krótsze, lecz bardziej jakościowe pobyty. Podobnie jest w przypadku odbudowującego się segmentu MICE. To ważny sygnał dla branży, że dziś istotny jest TotalRevPar, szczególnie przy wysokich kosztach operacyjnych.

Nasze inwestycje to modernizacje istniejących obiektów, co stwarza szanse na…Komentarz wraz z opisem inwestycji i planów Grupy publikujemy w Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2024. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią…

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2024

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 01.10.2024
Aktualizacja: 01.10.2024