Aneta Muller z nową ofertą dla spa

Założycielka Spa Consulting, stała autorka tekstów do naszego czasopisma Świat Hoteli, Aneta Muller wprowadziła na polski rynek unikalną, francuską markę kosmetyków Gemology. Oferta skierowana do hotelowych spa dostępna jest w Polsce od początku marca. Marka jest już obecna w 30 krajach.

– Oryginalność mineralnej marki polega na wykorzystaniu w kosmetykach kamieni szlachetnych i półszlachetnych. Diament, ekstrakty z Rubinu, Szafiru, Jadeitu, Lazurytu, w połączeniu z ekstraktami z roślin, witaminami, peptydami biotechnologicznymi i kwasem hialuronowym stymulują funkcje witalne by zapobiegać, naprawiać i chronić skórę przed skutkami upływającego czasu oraz szkodliwego otoczenia – tłumaczy Aneta Muller. – Rezultaty zabiegów są imponujące i widoczne już po jednym zabiegu, co jest wyjątkowo cenione przez gości hotelowych – dodaje.

Kompletna gama pokrywa wszystkie potrzeby spa. Kosmetyki Gemology występują w wersji profesjonalnej, detalicznej i amenities.

Aneta Muller jest autorką wielokrotnie nagradzanych koncepcji spa m.in Pałacu Mierzęcin Wellness & Wine Resort, Herbarium Hotel & Spa czy Zamek Topacz Resort & Art Spa. Teraz wnosi swoje wieloletnie doświadczenie konsultanta spa do współpracy z obiektami, które wybiorą Gemology, by stworzyć zindywidualizowane i dostosowane do potrzeb partnerstwo. Pierwszym obiektem, w którym już można odkryć Gemology jest Zamek Topacz.

 

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.