Założycielka Spa Consulting, stała autorka tekstów do naszego czasopisma Świat Hoteli, Aneta Muller wprowadziła na polski rynek unikalną, francuską markę kosmetyków Gemology. Oferta skierowana do hotelowych spa dostępna jest w Polsce od początku marca. Marka jest już obecna w 30 krajach.
– Oryginalność mineralnej marki polega na wykorzystaniu w kosmetykach kamieni szlachetnych i półszlachetnych. Diament, ekstrakty z Rubinu, Szafiru, Jadeitu, Lazurytu, w połączeniu z ekstraktami z roślin, witaminami, peptydami biotechnologicznymi i kwasem hialuronowym stymulują funkcje witalne by zapobiegać, naprawiać i chronić skórę przed skutkami upływającego czasu oraz szkodliwego otoczenia – tłumaczy Aneta Muller. – Rezultaty zabiegów są imponujące i widoczne już po jednym zabiegu, co jest wyjątkowo cenione przez gości hotelowych – dodaje.
Kompletna gama pokrywa wszystkie potrzeby spa. Kosmetyki Gemology występują w wersji profesjonalnej, detalicznej i amenities.
Aneta Muller jest autorką wielokrotnie nagradzanych koncepcji spa m.in Pałacu Mierzęcin Wellness & Wine Resort, Herbarium Hotel & Spa czy Zamek Topacz Resort & Art Spa. Teraz wnosi swoje wieloletnie doświadczenie konsultanta spa do współpracy z obiektami, które wybiorą Gemology, by stworzyć zindywidualizowane i dostosowane do potrzeb partnerstwo. Pierwszym obiektem, w którym już można odkryć Gemology jest Zamek Topacz.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.