Anita Sedziak: przed nami wciąż wiele do zrobienia

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Widać, że goście są bardziej zorientowani na doświadczenie jako całość. Nie tylko sam pobyt, ale również każdy kontakt z hotelem. Od momentu rezerwacji po wyjazd, musi być płynny, spersonalizowany i zgodny z ich oczekiwaniami – mówi w rozmowie z nami Anita Sedziak, dyrektor DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center.

Anita Sedziak

W maju br. objęła Pani stery w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center. Jak może Pani podsumować te pół roku zarządzania hotelem? Co udało się już osiągnąć i jakie jeszcze główne cele przed Panią?

Pierwsze sześć miesięcy na stanowisku w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center było pełne wyzwań, ale również sukcesów. W tym czasie skupiliśmy się na kilku kluczowych aspektach, takich jak poprawa jakości obsługi gości, zwiększenie efektywności operacyjnej oraz wzmacnianie współpracy z lokalnymi partnerami biznesowymi.

Jednym z największych osiągnięć było wdrożenie nowych procedur, które znacznie usprawniły zarządzanie personelem oraz poprawiły doświadczenia gości. Udało nam się także zmodernizować część infrastruktury hotelowej, co spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem gości. Ponadto, zwiększyliśmy naszą obecność w sektorze konferencyjnym, pozyskując kilka znaczących wydarzeń o zasięgu międzynarodowym.

Przed nami wciąż wiele do zrobienia. Główne cele na najbliższy czas to dalsze wzmacnianie naszej pozycji jako lidera na rynku hotelarskim w Krakowie, rozwijanie działań z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, które jeszcze bardziej wyróżnią nasz hotel wśród konkurencji.

Sytuacja i parametry

Jak aktualnie prezentuje się sytuacja w hotelu? Czy parametry dotyczące obłożenia, poziomu rezerwacji spełniają Pani oczekiwania?

Obecna sytuacja w hotelu wygląda obiecująco, choć oczywiście zawsze jest przestrzeń do dalszych działań. Poziom obłożenia i rezerwacji jest stabilny i na zadowalającym poziomie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że rynek hotelarski w Krakowie jest bardzo konkurencyjny. Udało nam się przyciągnąć zarówno gości indywidualnych, jak i grupy biznesowe oraz uczestników konferencji, co pozytywnie wpływa na wyniki.W miesiącach letnich, kiedy turystyka w Krakowie jest na wysokim poziomie, mieliśmy pełne obłożenie przez większą część sezonu. W nadchodzących miesiącach jesienno-zimowych skupiamy się na zwiększeniu liczby rezerwacji w segmencie MICE, co również przynosi dobre rezultaty.

Choć parametry te spełniają nasze oczekiwania, zawsze staramy się dążyć do poprawy. Obecnie koncentrujemy się na wzmocnieniu strategii marketingowej i rozwijaniu nowych partnerstw, które pomogą przyciągnąć jeszcze więcej gości, zwłaszcza w mniej turystycznych okresach roku.

Zachowania gości

W jaki sposób na przestrzeni ostatnich lat zmieniły się zachowania gości w stosunku do rezerwacji? Jak ewoluowały oczekiwania?

Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy wyraźne zmiany w zachowaniach gości hotelowych, zwłaszcza w kontekście rezerwacji i oczekiwań. Przede wszystkim goście coraz bardziej przyzwyczaili się do cyfrowych rozwiązań, co znacząco wpłynęło na sposób, w jaki dokonują rezerwacji. Oczekują…Cały wywiad publikujemy w najnowszym wydaniu Świata Hoteli wrzesień-październik 2024. Kliknij, aby się zapoznać się z pełną treścią.

Swiat-Hotel-wrzesien-pazdziernik-2024-Horecanet

Rozmawiała: Karolina Stępniak

NEWSLETTER-HORECANET-ZAPISZ-SIE

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.