Anna Chmiel w Arche Nałęczów – Sanatorium Milicyjne

Udostępnij artykuł

Anna Chmiel swoją karierę w branży rozpoczęła w Zamku Janów Podlaski, będącym częścią Grupy Arche. Teraz dołączyła do zespołu sprzedażowego nowej inwestycji w Nałęczowie. Przejęła odpowiedzialność za rozwój segmenty MICE oraz optymalizację procesów sprzedażowych w nowym obiekcie.

Anna Chmiel Arche Nałęczów - Sanatorium Milicyjne

Moje zadania będą obejmować nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z organizatorami eventów, w których się specjalizuję, jak również będę zajmować się optymalizacją procesów sprzedażowych segmentu MICE. Bardzo cieszę się z możliwości uczestniczenia w otwarciu mojego pierwszego obiektu hotelowego, który będzie dysponować tak dużą bazą noclegową i konferencyjną – mówi Anna Chmiel, specjalistka ds. sprzedaży i marketingu.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z powiększenia zespołu o tak kompetentną osobę jak Anna Chmiel. Moja wcześniejsza współpraca z Anną w Janowie Podlaskim była bardzo owocna, a świetnie wypracowana komunikacja i wzajemne wsparcie będzie kontynuowane również w Nałęczowie. Jej szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i marketingowe, wraz z doświadczeniem w obszarze konferencji, z pewnością przyczynią się do sukcesu naszego obiektu – mówi Linda Terzić, kierownik sprzedaży i marketingu.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

O Arche Nałęczów – Sanatorium Milicyjne

To kolejny obiekt w ramach Grupy Arche, którego otwarcie planowane jest na koniec drugiego kwartału 2024. Obiekt będzie dysponować 308 pokojami, przestrzenią konferencyjną ponad 1000 mkw., restauracją, dwoma barami, częścią spa, wellness, basenem jak również częścią rehabilitacyjną.

Źródło: Arche Nałęczów – Sanatorium Milicyjne

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 29.02.2024
Aktualizacja: 29.02.2024