Armand Duplantis skoczył do śląskiej restauracji Max Premium Burgers

Udostępnij artykuł

Max postanowił uczcić sukces szwedzkiego lekkoatlety, który po ustanowieniu nowego rekordu świata w skoku o tyczce, osiągając wysokość 6,26 m, odwiedził restaurację Max w Polsce. W odpowiedzi szwedzka sieć restauracji przedstawia Champion Cheeseburgera w cenie 6,26 PLN.

Po zdobyciu rekordu Armand Duplantis odwiedził śląską restaurację Max Premium Burgers, gdzie, jak sam podkreślił w swoich mediach społecznościowych, znalazł idealne miejsce na zasłużony posiłek. Champion Cheeseburger dostępny jest od 27 sierpnia do 1 września we wszystkich restauracjach sieci w Polsce.

Champion Cheeseburger to połączenie wołowiny, sera Cheddar, chrupiącej sałaty lodowej i autorskiego sosu Max (Original), serwowanego w złocistej, opiekanej bułce. Cena 6,26 zł symbolizuje nowy rekord świata Duplantisa, a sam burger stał się jego ulubionym wyborem podczas pobytu w Polsce.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Cieszymy się, że w symboliczny sposób możemy uczcić sukces Armanda Duplantisa, który nie tylko pobił rekord świata, ale także wybrał naszą restaurację na świętowanie sukcesu. – mówi Ewelina Głocka, PR & Communication Manager, MAX Premium Burgers.

Champion Cheeseburger dostępny jest we wszystkich restauracjach Max Premium Burgers w Polsce, zarówno przy zakupach bezpośrednio w kasie, w kioskach samoobsługowych, jak i poprzez aplikację Max Express. Oferta nie obejmuje usług partnerów delivery i trwa do 1 września br.

O Max Burgers

Max Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii i Danii. Ambicją Max jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób. Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, Max zaczął oznaczać swoje menu etykietą klimatyczną w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto Max na walkę z ubóstwem.

Źródło: Max Burgers

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 27.08.2024
Aktualizacja: 27.08.2024