Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel przyjmuje gości

Udostępnij artykuł
Pięciogwiazdkowy hotel oferuje 64 stylowe pokoje i apartamenty, spa, bar, restaurację i przestrzenie MICE. Znajduje się przy Placu Kossaka 6 – w samym sercu Królewskiej Stolicy Polski.

Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel mieści się zaledwie 500 m od Katedry Królewskiej na Wawelu i 3 minuty spacerem od Rynku Głównego. Inwestycja stanowi idealne połączenie stylowego zabytkowego budynku, który od dziesięcioleci funkcjonował jako miejsce spotkań dla inteligencji i społeczności artystycznej w Krakowie, z nowo dobudowaną częścią, spełniając wszystkie wymagania najwyższej klasy hoteli.

– Ta nieruchomość to dobrze znany adres w Krakowie od XIX wieku. Pragnęliśmy podkreślić wyjątkowość Bachleda Luxury Hotel Kraków, szczególną marką jako jest MGallery by Sofitel. Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel to miejsce wyjątkowe, w którym tradycja spotyka się z nowoczesnością, oraz najwyższą jakością wykonania i wyposażenia w samym sercu Królewskiego Miasta Krakowa. Jesteśmy przekonani, że nasz hotel wspólnie z marką MGallery by Sofitel zaoferuje gościom niezapomniane wrażenia pobytowe oraz kulinarne oraz wiele inspirujących i uroczych chwil w jednym z najbardziej magicznych miast w Polsce – powiedziała Dominika Waszkiewicz-Kępa, prezes zarządu Bachleda Luxury Properties.

Wnętrza Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel to połączenie stylu klasycznego z nutą krakowskiego art deco. To wysublimowane, eleganckie przestrzenie wyposażone i wykończone z dbałością o detale, w których każdy gość będzie mógł poczuć się unikalnie.

Dzięki pobytom w niepowtarzalnych hotelach marki MGallery, goście spędzają niezwykłe i inspirujące chwile, które pozostają w pamięci na całe życie. Do znanych nieruchomości w kolekcji MGallery należą Hotel Molitor Paris, INK Hotel Amsterdam, Queens Hotel Cheltenham w Anglii, Hotel Santa Teresa w Rio de Janeiro, Hotel Lindrum Melbourne w Australii, Muse Bangkok Langsuan w Tajlandii oraz Hotel des Arts Saigon w Wietnamie oraz wiele innych.

 

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.03.2019
Aktualizacja: 06.03.2019