Bachleda Luxury Properties otworzy pierwszy w Polsce hotel MGallery by Sofitel

Udostępnij artykuł
Właściciel XIX-wiecznego historycznego budynku spółka Bachleda Luxury Properties i Grupa Orbis podpisały umowę franczyzy na prestiżową i luksusową markę MGallery by Sofitel w Krakowie. Ten butikowy hotel opisze wyjątkową historię miasta, który stał się dziś jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc na świecie, zarówno dla gości podróżujących biznesowo, jak i turystycznie.

Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel zaoferuje 64 stylowe pokoje i apartamenty, spa, bar, restaurację i przestrzenie MICE. Pięciogwiazdkowy hotel znajduje się przy Placu Kossaka 6 – w samym sercu Królewskiej Stolicy Polski. Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel mieści się zaledwie 500 m od Katedry Królewskiej na Wawelu i 3 minuty spacerem od Rynku Głównego. Inwestycja stanowi idealne połączenie stylowego zabytkowego budynku, który od dziesięcioleci funkcjonował jako miejsce spotkań dla inteligencji i społeczności artystycznej w Krakowie, z nowo dobudowaną częścią, spełniając wszystkie wymagania najwyższej klasy hoteli.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Orbis wzmocniony partnerstwem AccorHotels, posiada najbardziej zróżnicowaną ofertę marek na rynku. Od ekonomicznych, poprzez midscale, lifestyle i luksusowe, nasi partnerzy biznesowi mogą wybrać markę i model biznesowy, który im najbardziej odpowiada, wraz z asystą naszych ekspertów od projektów hotelowych. Sieć MGallery oferuje inwestorom bardzo mocną ofertę i jest dziś jedną z najszybciej rozwijających się sieci luksusowych hoteli butikowych na całym świecie. Ten hotel jest idealną premierą w Krakowie, który zasługuje na najbardziej wyrafinowane marki – wyjaśnia Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis.

W kolekcji 90 unikalnych hoteli butikowych na całym świecie, każdy hotel MGallery opowiada historię inspirowaną danym miejscem. Hotele MGallery to miejsca, w których Goście mogą poczuć się wyjątkowo i ekskluzywnie. Każdy hotel oferuje oryginalny styl i jest mocno zakorzeniony w historii danego miasta. Spersonalizowana obsługa realizowana jest z najwyższą uwagą i dbałością o szczegóły.

– Ta nieruchomość to dobrze znany adres w Krakowie od XIX wieku. Pragnęliśmy podkreślić wyjątkowość Bachleda Luxury Hotel Kraków, szczególną marką jako jest MGallery by Sofitel. Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel to miejsce wyjątkowe, w którym tradycja spotyka się z nowoczesnością, oraz najwyższą jakością wykonania i wyposażenia w samym sercu Królewskiego Miasta Krakowa. Jesteśmy przekonani, że nasz hotel wspólnie z marką MGallery by Sofitel zaoferuje Gościom niezapomniane wrażenia pobytowe oraz kulinarne oraz wiele inspirujących i uroczych chwil w jednym z najbardziej magicznych miast w Polsce. – dodaje Dominika Waszkiewicz-Kępa, prezes zarządu Bachleda Luxury Properties.

Wnętrza Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel to połączenie stylu klasycznego z nutą krakowskiego art deco. To wysublimowane, eleganckie przestrzenie wyposażone i wykończone z dbałością o detale, w których każdy gość będzie mógł poczuć się unikalnie.

Dzięki pobytom w niepowtarzalnych hotelach marki MGallery, goście spędzają niezwykłe i inspirujące chwile, które pozostają w pamięci na całe życie. Do znanych nieruchomości w kolekcji MGallery należą Hotel Molitor Paris, INK Hotel Amsterdam, Queens Hotel Cheltenham w Anglii, Hotel Santa Teresa w Rio de Janeiro, Hotel Lindrum Melbourne w Australii, Muse Bangkok Langsuan w Tajlandii oraz Hotel des Arts Saigon w Wietnamie oraz wiele innych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.10.2018
Aktualizacja: 05.10.2018