Bartłomiej Kaproń awansuje w strukturach Radisson

Udostępnij artykuł

Zajmujący przez ostanie blisko cztery lata stanowisko Cluster Marketing Executive w hotelach Radisson Blu Sobieski, Warszawa i Radisson Collection Hotel, Warszawa Bartłomiej Kaproń objął nową funkcję. Od 1 stycznia br. odpowiedzialny jest za aktywację marketingową wszystkich hoteli Radisson w Polsce.

Bartłomiej Kaproń

To dla mnie ogromne wyzwanie i przyjemność wspierania marki w dostarczaniu niezapomnianych doświadczeń naszym gościom – napisał na swoim profilu Linkedin Bartłomiej Kaproń, Field Marketing Activation Manager Poland Radisson. – Dziękuję wszystkim, którzy byli ze mną na dotychczasowej drodze kariery. Cieszę się na kolejne wyzwania i sukcesy w tej nowej roli i zachęcam do kontaktu!

Bartłomiej Kaproń posiada ponad 8-letnie doświadczenie w marketingu, na które składają się 2 lata pracy w agencji oraz ponad 6 lat w branży hotelarskiej. Przez ten czas związany była z takimi sieciami jak Marriott, Starwood oraz Radisson.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli listopad-grudzień

Źródło: BK

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 30.01.2024
Aktualizacja: 30.01.2024