Marka celebruje 10 rocznicę działalności. Z tej okazji firma zaprosiła do współpracy Bartłomieja Topę, aktora filmowego i teatralnego znanego także z zaangażowania społecznego, oraz Maję Kuczyńską, wicemistrzynię świata w indoor skydivingu. Gwiazdy występują w roli Ambasadorów Dobrego Smaku, rekomendując wybrane przez siebie dania z jubileuszowego menu Maczfit.

Działania z udziałem Ambasadorów opierają się na idei indywidualnego podejścia do zdrowych wyborów. Zarówno Bartłomiej Topa, jak i Maja Kuczyńska pokazują, że odpowiedzialne decyzje żywieniowe mogą być częścią codzienności niezależnie od tego, czy wynikają z potrzeby lepszej organizacji dnia, czy z chęci prowadzenia życia w zgodzie z własnymi wartościami.
Wybierając propozycje kulinarne ambasadorzy kierowali się swoimi upodobaniami, podkreślając znaczenie dobrego smaku.
Mam w życiu taką zasadę: jak Topa jest na diecie, to dieta też musi być na topie – komentuje Bartłomiej Topa.
Aktor postawił na dania lekkie, warzywne, z dodatkiem ryb oraz kilka słodkich akcentów
w formie deserów.
Z kolei Maja Kuczyńska podkreśla praktyczny aspekt swojej decyzji o współpracy z Maczfit:
Jestem dosyć zalatana i właśnie dlatego wybrałam Maczfit – mówi.
Jej wybór to dania o bardziej orientalnym charakterze – zarówno wegetariańskie, jak i mięsne – pełne aromatycznych przypraw i egzotycznych składników. Codzienne obowiązki i intensywny rytm życia sprawiają, że wartościowy posiłek nie może być kolejnym zadaniem do odhaczenia – musi być dostępny, zbilansowany i gotowy do zjedzenia w dowolnym momencie dnia.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
W świętowanie urodzin Maczfit włączają się także klienci, którzy opowiadają własne historie. Ich doświadczenia prezentowane są na jubileuszowej stronie Maczfit – Historie w dobrym smaku. Choć powody, dla których postanowili zamawiać catering są różne, ich decyzje mają wspólny mianownik – chęć wykonania pierwszego kroku w stronę małej lub dużej życiowej zmiany.
Maczfit powstał w 2015 roku z inicjatywy Macieja Lubiaka.. Jego celem było połączenie jakości restauracyjnego jedzenia z wygodą cateringu. Szybko okazało się, że trafił w dziesiątkę – dosłownie i metaforycznie. Dziś Maczfit dociera do ponad 4 500 lokalizacji z tysiącami posiłków dostarczanych każdego dnia.
Źródło: Maczfit
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.